[PR de criza] Eliza Rogalski: Nu orice articol prost e o criza, oamenii tind foarte usor sa intre in panica din cauze pe care le-as cataloga mai degraba ca benigne

[PR de criza] Eliza Rogalski: Nu orice articol prost e o criza, oamenii tind foarte usor sa intre in panica din cauze pe care le-as cataloga mai degraba ca benigne

Iata ca uneori se lasa cu vanatai si in PR. Si nu sunt unele metaforice. Era in 2005, iar Eliza Rogalski, Founder Rogalski Damaschin Public Relations, tocmai primea botezul in PR printr-o criza. Dupa 12 ani de relatii publice si multe alte aventuri, unele in care au jucat chiar si presedintele Romaniei si serviciile de informatii, Eliza si-a sedimentat un ghid de supravietuire. 

Ea vorbeste despre diferenta intre criza cobra si cea piton, cat ajuta manualul, ce nu trebuie sa faci niciodata intr-o situatie de criza, cum o poti anticipa.

In criza, la fel ca in jurnalism, adevarul e fundamental si chiar daca e dureros, se obtine cu efort si costuri mari. Daca nu-l afli tu primul, sigur il vor afla ceilalti inaintea ta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related