Un altfel de overtime. Făcut de bunăvoie

Un altfel de overtime. Făcut de bunăvoie

Cu toții cred că urâm overtime-ul. Overtime la un meeting care sperai să țină doar o oră, overtime la o întrevedere de Crăciun cu rudele care sperai să țină doar cât o porție de sarmale și să nu mai spunem de overtime-ul la birou. Na c-am spus. 

Un overtime care să fie donat cu drag s-a întâmplat în cadrul proiectului internațional 8 hours overtime for a good cause. Proiectul s-a născut în Olanda și face apel către specialiști în diferite domenii, cu scopul de a dona 8 ore de lucru cu cele mai bine finisate cunoștințe ale lor, pentru ONG-uri care aveau nevoi dar nu și resurse. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related