Aplicatia “Metroul Orange 4G”, creata de Publicis pentru Orange, alunga plictiseala de la metrou

Aplicatia “Metroul Orange 4G”, creata de Publicis pentru Orange, alunga plictiseala de la metrou

Publicis Romania a lansat aplicatia Metroul Orange 4G prin intermediul careia cei care calatoresc cu metroul pot viziona filme, pot asculta muzica si carti audio si pot accesa jocuri.

Prima linie a metroului bucurestean a fost inaugurata pe 16 noiembrie  1979, intre Timpuri Noi si Semanatoarea. Lungimea liniei era de 8,63 km si avea 6 statii. De atunci pana astazi, au mai aparut 3 magistrale, iar anul acesta Orange a introdus net la super viteze 4G pe toate liniile de metrou din capitala.

Pentru a marca aceasta evolutie, Publicis Romania a dezvoltat si lansat aplicatia Metroul Orange 4G prin care toti calatorii pot viziona filme, pot asculta muzica sau carti audio si pot accesa jocuri in timp ce merg cu metroul.

Cu aplicatia Metroul Orange 4G, fiecare magistrala devine o linie de divertisment 4G: magistrala de jocuri (Dristor - Pantelimon), magistrala de muzica (Berceni - Pipera), magistrala de film (Preciziei - Anghel Saligny) si magistrala de carti audio (Gara de Nord - Parc Bazilescu).

Metroul Orange 4G include jocuri speciale de perspicacitate, cunoscutele melodii din spoturile Orange, filme de la festivalul de animatie Anim’est, documentare Discovery si o selectie de carti audio de la Humanitas. Cu alte cuvinte, adio plictiseala la metrou!

Aplicatia se descarca gratuit de pe App Store si Play Store, este disponibila pentru doua luni (incepand cu 4 noiembrie) si se poate instala pe smartphone-uri si tablete cu sistem de operare Android sau iOS. Accesul se face prin scanarea QR code-urilor disponibile pe materialele de comunicare de la metrou, iar traficul in aplicatie este gratuit pentru clientii Orange.

Utilizatorii care se inscriu in aplicatie au posibilitatea sa castige unul dintre cele 9 premii oferite, constand intr-o tableta LG G Pad 8.0 si un abonament Colibri 17 cu 12 GB trafic de net pe o perioada de 3 luni.

“Aplicatia isi propune sa demonstreze nu doar performantele tehnice ale retelei 4G, ci mai ales modul in care internetul de mare viteza iti deschide accesul catre noi experiente.  Asa ca, timp de 2 luni, clientii nostri pot face ceva altfel - fie ca afla ceva util din documentarele Discovery, fie ca se relaxeaza ascultand carti audio - sunt doar cateva optiuni disponibile celor care calatoresc cu metroul” 
Crina Tenovici, Head of Data & B2B Communication, Orange

"E o senzatie buna cand lucrezi pe o aplicatie care reuseste sa schimbe in mai bine viata oamenilor, chiar si pentru 10 minute, cat dureaza o calatorie cu metroul" 
Cezar Panait, Senior Copywriter, Publicis Romania

Echipele implicate:

Echipa Publicis: Daniel Raicea – Head of Orange Division, Alina Vija – Account Manager, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Jorg Riommi- Chief Creative Officer, Cezar Panait – Senior Copywriter, Cristian Anton – Art Director, Raluca Iacob - Head of Strategy, Calin Buzea- Head of Digital, Elis Iaia – Senior Digital Planner, Alina Tanase- Digital Account Manager, Mina Ionescu - Digital Account Executive, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director.

Echipa Orange: Mirela Bosoi - Head of Brand & Communication, Crina Tenovici – Head of Data & B2B Communication, Anca Stancov – Head of Media, Mihai Dobre – Media specialist.

Creatii din campanie:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related