[În numele publicului] Ema Prisca: Nu plătim taxele la stat, epilăm Carpații de păduri, dăm copiilor sa bea tone de zahăr, poluăm două județe și ascundem toate astea după un progrămel social de 30.000 de euro

[În numele publicului] Ema Prisca: Nu plătim taxele la stat, epilăm Carpații de păduri, dăm copiilor sa bea tone de zahăr, poluăm două județe și ascundem toate astea după un progrămel social de 30.000 de euro

Treaba companiilor e să facă profit. Dar asta sună prea rece, așa că brandurile îndulcesc retorica prin cuvinte ca „purpose”, „meaning”, „contribute”, „foster”, „society”, spune Ema Prisca. Cuvintele astea, ca și CSR-ul, sunt de cele mai multe ori decorative. De unde și titlul de mai sus. 

Responsabilitate brandurilor se limitează la a oferi servicii și produse legale și la a nu minți consumatorii. A avea așteptări etice de la branduri e naiv. E si confuzant. Ontologic, ele sunt ca să facă profit, nu un cadru moral.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Sectiune



Related