Melissimo, bautura care agita spiritele… si raftul de fresh de la Mega

Melissimo, bautura care agita spiritele… si raftul de fresh de la Mega

Provocarea

Principala provocare a fost sa promovam un produs nou – un suc natural, facut din doar trei ingrediente. Si cum ii vinzi un produs nou unui client care nu a mai auzit de asa ceva inainte?

Concentrandu-ne pe beneficii, bineinteles! E o bautura naturala, facuta din doar trei ingrediente.

Rezultatul e un branding exemplar si o sticluta adorabila care fura toata lumina reflectoarelor. Cum am ajuns aici? Citeste mai departe si vei afla.

 

Ceva dulce

In biroul nostru a rasunat o cerinta simpla: “Vrem sa avem cel mai bun suc de catina de pe piata!” Ne-am dat seama ca ne va fi foarte usor odata ce promovam la greu beneficiile: e un suc cu atitudine. No bullshit, no compromise. E facut doar din trei ingrediente si nimic altceva. Sigur, asta vine la pachet cu micul dezavantaj al unui termen scurt de expirare dar asta e natural, pana la urma.

 

Ceva acrisor

Inca o provocare a fost dimensiunea propriu-zisa a sticlutei si faptul ca trebuia sa incapa cat mai multa informatie acolo. 151 de cuvinte pe o sticla de 250ml, mai exact. Ne-am tot agitat pana am venit cu solutia perfecta - un font mic dar sharp si un call-to-action cat toata sticla. Ca sa te faca sa te uiti de doua ori.

Am luat eticheta ca pe un selling tool, asa ca am vrut sa cream ceva care va atrage atentia. Ceva care te va face sa vrei sa citesti aceasta eticheta si sa cumperi produsul. Culoarea sucului in sine a fost o mare sursa de inspiratie si un tool minunat de marketing. Raftul de fresh de la Mega nu avea si portocaliu intens asa ca de ce sa nu folosim asta ca pe un avantaj? De aici ne-a venit ideea de a nu acoperi sticla cu o eticheta opaca. Am lasat-o transparenta. Am reusit astfel sa scoatem in evidenta inca un lucru ce diferentiaza sticluta de Melissimo de restul concurentei: culoarea vie.

 

A se agita inainte de a se consuma…

… sau inca un lucru pe care trebuia neaparat sa-l avem pe eticheta. Sucul e facut din fructe, iar asta inseamna ca va contine pulpa. De obicei, sucurile de acest gen au un call to action care suna cam asa: “A se agita inainte de a se consuma”. Bineinteles, era prea lung ca sa-l includem pe eticheta si sa arate si bine asa ca a trebuit sa improvizam. “A se agita inainte de a se consuma” a devenit…

 

AGITA-MA!

Acel indemn lung si plictisitor s-a transformat si a devenit sloganul brandului.

Iar acum, brandul Melissimo a crescut si s-a dezvoltat frumos intr-un competitor serios pe piata sucurilor naturale. Atat de seriosi de fapt incat acum au puterea de a schimba lumea in bine. Si au inceput sa faca asta printr-o colaborare cu o scoala locala de fotbal prin care le ofera micilor atleti sucuri naturale. Bineinteles, am lucrat la OOH-uri cat toata casa, ca sa atraga atentia.

 

Echipa Logo Bigger:

Marius Stan; Art Director
Andreea Bratu; Copywriter
Matei Arnautu; Head of Art
Ionela Stoica; Account Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related