[Dupa 10 ani] Ruxandra Marin: Acum 10-12 ani, PR-ul era încă o rudă mai saracă a marketingului

[Dupa 10 ani] Ruxandra Marin: Acum 10-12 ani, PR-ul era încă o rudă mai saracă a marketingului

PR-ul s-a schimbat aproape radical în ultimii 10 ani, datorită digitalizarii, a noilor canale și a schimbărilor din presă, spune Ruxandra Marin, Senior Partner Oxygen în Cluj. Acum, omul de PR trebuie să fie un bun strateg, un fel de creator de hărți, iar skill-urile specialiștilor din domeniu sunt mult mai vaste decât în urmă cu 10 ani. În 2009, Ruxandra trecea din corporație în agenție și intra în echipa Oxygen:

Veneam dintr-o mare corporație, cu reguli și proceduri stricte și, când am ajuns în agenție, eram atât de dornică să învăț, să experimentez și să mă exprim, încât nici o provocare nu îmi părea prea grea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related