Lipton Ice Tea a răcorit vara în parcuri și la plajă

Lipton Ice Tea a răcorit vara în parcuri și la plajă

STOP! Ia o pauză de răsfăț și continuă să te bucuri de soare! Așa începe o promisiune pe care Lipton Ice Tea a respectat-o cu strictețe vara aceasta, răcorind peste 100.000 de consumatori din diferite părți ale țării prin intermediul a două campanii outdoor cu amplificare în mediul digital – Lipton Ice Tea In The Park și Lipton Ice Tea On The Beach.  

Provocarea Lipton Ice Tea de a aduce un plus de soare în contextul pandemiei a mobilizat echipa agenției Highlight, având scopul comun de a rămâne alături de consumatori, oferindu-le câteva momente de răsfăț și răcorire sub soare printr-o amplă campanie națională de sampling și nu numai.

Frumusețea fizică a proiectului reprezentată prin logistica produsă și utilizată, pornind de la ideile creative ale agenției, a îmbogățit experiența consumatorilor; bineînțeles, gândită astfel încât să fie respectate măsurile de siguranță și regulile de distanțare. Întrucât, în contextul actual, mulți români și-au regândit vacanțele spre a fi petrecute în România, activarea Lipton Ice Tea a căpătat o și mai mare relevanță locală. Așa că, am decis să venim în întâmpinarea consumatorilor, chiar în spațiile lor preferate de răsfăț și relaxare – în parcuri. De aici am dat startul proiectului. Echipa Highlight a cutreierat toată țara, în lung și-n lat, pe role, alături de ambasadoarele Lipton Ice Tea, prin marile parcuri din orașe precum București, Timișoara, Cluj, Craiova, Constanța, Galați etc. Experiența savurării unui Lipton Ice Tea delicios și rece a fost însoțită și de un mecanism de premiere prin tragere la sorți. Fiecare consumator care a primit un Ice Tea, a primit și un talon răzuibil cu cod promoțional, cod ce a putut fi înscris pe site sau trimis prin SMS și prin care putea câștiga unul din premiile concursului. Au fost 6 săptămâni de activare, 12 orașe, respectiv 24 de locații vizitate și peste 100.000 de consumatori care s-au bucurat de noul gust delicios Lipton Ice Tea și cărora le-am zâmbit cu ochii (referire la mască, haha). 

Am mutat apoi răsfățul și energia la mare, chiar pe plaja Europa FM, alături de care Lipton Ice Tea a dat soarele la maxim. Elemente supradimensionate și instagramabile au bucurat consumatorii în cadrul cornerului de pe plaja Europa FM, alături de concursuri organizate și promovate la radio, online, dar și prin intermediul echipei de influenceri (Otniela – IG @otnelia, Șerban Lorena – IG @serbanlorena, Mario Fresh - @goldenboymario, Shift - @shiftbby) amplificând astfel activarea în social media. Am provocat consumatorii la un challenge pe plajă și i-am invitat să ăși mențină echilibrul cât mai mult timp posibil pe o placă de surf, pe nisip. Iar la final i-am răsplătit cu premii sonore și câte un Lipton Ice Tea răcoritor.

DAR STOP! Îți propunem un exercițiu, să fie mai ușor de simțit. Închide ochii, imaginează-ți că ești în parcul preferat sau pe litoral, soarele este senzațional de plăcut și savurezi o gură de Lipton Ice Tea rece. Delicios, nu-i așa? Soare sau nu, încearcă-l și tu! 

 

Echipa

Din partea clientului
Veronica Păniță - Senior Brand Manager
Irina Pietroc - Junior Brand Manager
Laurențiu Ion – Sr Digital Marketing Manager Beverages

Din partea agenției HIGHLIGHT
Ionuț Curtean, Managing Partner
Ana Ailenei, Client Service Director
Alexandru Petrea, BTL Manager
Alina Samoilă, Senior Account Manager
Gina Ion, Account Manager
Michelle Macrea, Account Executive 

OMD
Dana Constantin  - Digital Manager
Maria Ilie – Media Manager
Irene Derasadurian – Media Executive
Razvan Meirosu – Media Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related