McDonald’s și DDB România lansează campania Homestyle Crispy Chicken

McDonald’s și DDB România lansează campania Homestyle Crispy Chicken

McDonald’s și DDB România anunță o nouă campanie de comunicare integrată, dezvoltată local. De această dată, campania este dedicată unei ediții limitate de burgeri cu carne de pui premium – Homestyle Crispy Chicken.

Ediția include două rețete noi, Filet Deluxe și Filet Supreme, ambele construite pornind de la o felie generoasă și suculentă de carne din 100% piept de pui, disponibilă în premieră în restaurantele McDonald’s din România.

 

„Anul acesta ne-am propus să ne consolidăm poziția ca destinație pentru burgeri, dar și să creștem interesul pentru produsele noastre care conțin carne de pui. Știm că aceasta se situează în topul preferințelor clienților noștri și ne dorim să venim mereu în întâmpinarea lor cu produse de calitate, îmbrăcate în rețete inovatoare. Lansăm astfel, Homestyle Crispy Chicken, o ediție în care carnea de pui este vedetă, pe bună dreptate. Calitatea superioară a cărnii este pusă în valoare de o crustă crocantă, foarte bine asezonată și de două rețete dezvoltate local, pe gusturile românilor.” a declarat George Romanescu, Marketing Manager, McDonald’s în România.

 

Campania de comunicare pentru noii burgeri de pui este dezvoltată integral în România de către DDB, pentru toate canalele și se bucură de susținerea lui Chef Foa și a lui Andi Vasluianu care și-au dat întâlnire în bucătaria celui dintâi pentru a încerca noile rețete.

 

„Noii burgeri Homestyle Crispy Chicken au tot ce trebuie, cum zice reclama noastră: carnea este suculentă și crocantă în același timp, gustoasă și cu multă fibră. Am vrut să transmitem încântarea noastră și consumatorilor și am ales să vorbim despre această carne premium foarte asumat. Ne bucură cu atât mai mult susținerea unui chef talentat și a unui actor îndrăgit care au fost imediat de acord cu noi că sunt niște rețete foarte gustoase. De asemenea, ne bucurăm foarte tare că am avut ocazia din nou să dezvoltăm local o campanie pentru că numai așa putem fi autentici și putem să le vorbim clienților cu sinceritate și umor.”, Luciana Cucoaneș, Head of Strategy, DDB.

 

DDB România a conturat strategia de comunicare și s-a ocupat de toate execuțiile, de la spot TV, la comunicare în OOH și până la materialele de comunicare instore.  Spotul TV și execuțiile digitale aferente au fost filmate în țară, chiar într-unul dintre restaurantele lui Chef Foa, iar vizualul de campanie care are în focus cei doi noi burgeri a fost realizat împreună cu un studio foto specializat din Praga.

 

 

De asemenea, campania are o puternică componentă de comunicare în digital, care include conținut dedicat pentru formate speciale și un plan editorial de social media bogat, dezvoltate împreună cu Tribal Worldwide Romania.
Agenția de media OMD a contribuit cu strategia media pentru această lansare.

„ A fost o filmare la care s-a mâncat mult și s-a râs și mai mult. Chef Foa și Andi Vasluianu au fost onboard încă din prima. Înainte de a demara campania, i-am invitat să testeze noii burgeri și, deși știau că va fi o zi de filmare destul de solicitantă, noile rețete le-au plăcut atât de mult încât au fost pregătiți pentru toate dublele pe care urma să le tragem. Iar on set ni s-a reconfirmat faptul că sunt foarte gustoși noii burgeri pentru că la fiecare dublă s-a mâncat cu poftă și s-a glumit continuu. Pentru noi a fost o filmare mai atipică pentru ca am pornit doar de la un schelet de replici și apoi am improvizat mult on set. Într-un final, asta a însemnat mult material filmat pe care l-am folosit în combinații diferite pe formatele digitale.”, Ștefan Vasilachi, Creative Director, DDB.

 

Din partea McDonald’s au contribuit: George Romanescu - Marketing Manager și Andreea Ioniță - Senior Marketing Coordinator.

Echipa DDB care a lucrat pe acest proiect: Ștefan Vasilachi - Creative Director, Alexandru Tocilescu - Senior Copywriter, Victor Tunsu - Copywriter, Iulia Strejan - Art Director, Cătălin Comiza - Art Director, Luciana Cucoaneș – Head of Strategy, Ioana Dobrinescu - Strategic Planner, Irina Angelescu - Account Director, Dana Popescu - Account Manager, Răzvan Dumitrescu - Senior DTP, Marian Mihăilescu - Senior DTP, Mădălina Corneanu - Print Production Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related