[Marcom 2021] Vali Vernea: Trebuie sa reevaluam consumatorii pentru fiecare campanie in parte. Nevoile lor s-au schimbat si acesta este principalul nostru obiectiv in fiecare zi

[Marcom 2021] Vali Vernea: Trebuie sa reevaluam consumatorii pentru fiecare campanie in parte. Nevoile lor s-au schimbat si acesta este principalul nostru obiectiv in fiecare zi

Pentru că, oricum, ninge cu vești bune de la începutul anului, Vali Vernea, General Manager the Syndicate, ne propune un scenariu interesant, care să ne scoată din inerție: ce s-ar intampla daca in 2021 ar pica internetul (la nivel global) pentru 2 saptamani? Ar fi groază, tristețe și nefericire, ne grăbim noi să răspundem. Murim?, întreabă retoric Vali: Nu… ne adaptam si mergem mai departe! Pana la urma, nicio predictie facuta la inceputul lui 2020 nu a fost confirmata. Asa ca in loc de planuri pentru 2021, e mai bună o reevaluare a pietei si a consumatorilor si o intelegere mai buna a zonei hibride in care se afla marcomul. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related