Lipton Ice Tea dă startul numărătorii inverse până la vară. AMR – o companie cu poftă de vară

Lipton Ice Tea dă startul numărătorii inverse până la vară. AMR – o companie cu poftă de vară

Sub umbrela “Descoperă vara pe românește”, Lipton Ice Tea și-a îmbogățit portofoliul cu o nouă aromă delicioasă cu gust de Mure, Merișoare și Zmeură, inspirată de preferințele consumatorilor pentru fructele de pădure. Sub aceeași platformă, produsul iconic și îndrăgit Lipton Ice Tea Zmeură a primit un refresh la nivel de design anul acesta. Așadar, avem două băuturi răcoritoare delicioase, însoțite de ambalaje fresh, atemporale, care îmbină elementele tradiționale românești cu cotidianul urban, cosmopolit, pentru un plus de emoție și autenticitate. Mai mult, ele vin la pachet cu multă poftă de vară, energie solară și anticipare, încă din primăvară.

Și cum ai putea comunica cel mai bine noile produse? Pornind de la inspirația pe care ți-o dau chiar consumatorii. Mulțumită lor, am identificat un insight strategic solid: anticiparea verii dă naștere unor emoții puternice. Plănuirea vacanței, a serilor de vară petrecute la terasă împreună cu prietenii, a outfit-urilor de vară și de festival, schimbul de mesaje pe grup, toate acestea sunt doar câteva dintre motivele care fac parte din ritualul tinerilor și care le susțin satisfacția și entuziasmul, atunci când se gândesc la vară și la experiențele pe care le vor trăi.

Cu această rută în minte, cu conversațiile cu tinerii încă foarte proaspete în minte, amintindu-ne de pasiunile, tendințele și chiar modul în care se exprimau, am ajuns foarte ușor la soluția creativă: AMR/Au Mai Rămas.

Declanșatorul de emoție, AMR, o sintagmă cu istorie în limbajul tinerilor devine îndemnul să îți plănuiești vara cu Lipton Ice Tea. Alături de brand, milenialii și Gen Z vor avea ocazia să descopere vara pe românește și să își organizeze o vacanță pe meleagurile noastre, numai bună de pus în feed și stories.

Conceptul AMR este adus la viață la fel de ingenios și solar, datorită unui efort creativ susținut de toți partenerii brandului. Lipton Ice Tea a dat startul număratorii inverse până la vară, pe TV, printr-un spot vibrant și plin de culoare. A continuat aventura în magazine, cu materiale de comunicare, acțiuni de shopper și premii care incită la aventuri de vară. Iar experiența în digital a amplificat emoția anticiparii prin provocări și premii cu spirit de vară: concursuri săptămânale în Instagram și un playlist savuros în Spotify cu #summerthrills.

 

Dar, surprizele acestei campanii nu se opresc aici, iar, în continuare, pregătim experiențe și mai gustoase cu care să descoperim vara pe românește. Nu uitați hashtag-ul  #AMRdeVARAcuLIPTON, îl veți întâlni pretutindeni, promitem.

 

Campanie semnată de: 

Godmother - Strategie comunicare, Concept creativ & direcție vizuală, Campanie Shopper 
Alice Gavril - Client Service Director & Strategie
Olga Hosu – Account Manager Sr.
Luiza Dinu - Account Executive
Simona Pandele – Copywriter
Gabi Niculae – Senior Art Director

Echipa Lipton / PepsiCo – cea care adus campania în tărâmul realității cu mult entuziasm
Veronica Păniță – Sr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Delia Corniciuc – Sr. Marketing Manager Beverages
Irina Pietroc – Jr. Brand Manager Lipton Ice Tea
Laurențiu Ion – Sr. Media and Digital Manager Beverages, East Balkans, Baltics & Israel
Oana Andone – Jr. Media and Digital Manager Beverages

L2:
Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Diana Căliman - Social Media Manager
Valentin Dragomir - Art Director & Motion Designer
Robert Obert - Art Director & Urban Artist
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Codin Orășeanu - Sr. Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Managing Partner L2 & Partner Squad.influencers
Mih Lovin - Creative Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR

SQUAD.influencers::
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Director
Alexandra Păun - Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR

OMD:
Razvan Meirosu: Media Director
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Sebastian Stroescu: Digital Executive
Maria Alexandra Nita: Senior Media Manager
Irene Derasadurian: Media Manager
Cristiana Gherghelescu: Media Manager 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related