”Se sufocă. Ne imploră. Regretă”. Cristian Movilă & Șerban Alexandrescu: Încercăm să TRANSPORTĂM pe fiecare om care crede sau nu, care e vaccinat sau nu, în secția ATI, unde nimeni nu își dorește să ajungă.

”Se sufocă. Ne imploră. Regretă”. Cristian Movilă & Șerban Alexandrescu: Încercăm să TRANSPORTĂM pe fiecare om care crede sau nu, care e vaccinat sau nu, în secția ATI, unde nimeni nu își dorește să ajungă.

Poate că cel mai frustrant lucru zilele astea e să nu faci nimic. Ce ai mai putea să zici, ce ai mai putea să faci? Cum ai putea să ajuți? Cristian Movilă și Șerban Alexandrescu au făcut un mesh gigantic, impresionant, care nu poate fi ignorat. Nici pe stradă, nici pe internet, unde a devenit subiect de discuție, de aplaudat și de criticat. În contextul unei campanii oficiale care a variat la limita inexistenței, cu o strategie de comunicare bazată pe mesaje contradictorii, meshul acesta a dat glas unei frustrări colective. ”De asta era nevoie”, ”în sfârșit o campanie bună pentru vaccinare și în România” - imaginile au fost share-uite intens în social media, deși, în buna tradiție românească, au existat și voci care le-au urat diverse chinuri viitoare autorilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related