[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022

[Marcom 2022] Codin Caradimu: Stiinta, ca prima sau a doua religie, ramane in topul trendurilor calarite si indragite de consumatori si in 2022

Podcasturi de apartament, despre tuica de caise, trapanele si vecini de scara. Statiune balneoclimaterica in Metavers pentru pentru useri batrani si bogati. Previziunile pentru 2022 ale lui Codin Caradimu, Creative Partner Cap, par exagerate sau amuzante, asa se si vor, dar ultimii ani ne-au aratat ca realitatea bate si cele mai extravagante meme-uri. Pana la pixeli de namol si alternative metaversice la agentiile traditionale, vorbim cu Codin despre publicitatea din Romania in 2022 si incapatanarea de a nu se schimba, cel putin cand vine vorba de pitchuri nedrepte, lipsa regulilor si Fata de la pagina 5. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related