TIGER ENERGY DRINK și MERCURY360 își arată tupeul într-o nouă campanie promoțională

TIGER ENERGY DRINK și MERCURY360 își arată tupeul într-o nouă campanie promoțională

Mercury360 dezvoltă colaborarea cu Maspex, printr-un nou pitch câștigat,  pe brandul Tiger Energy Drink. Comunicarea este aliniată cu valorile de brand transmise până acum consumatorilor, iar asta se reflectă printr-un mesaj direct și memorabil.

Inspirația campaniei a fost, bineînțeles, targetul: mai exact temperamentul acestuia. Ne-am îndreptat atenția către tineri, care au adesea nevoie de adrenalină și sunt interesați de imaginea lor în cadrul grupului de prieteni. Challenge-ul as fost să creăm un mesaj pe care aceștia să-l accepte și să-l asocieze ulterior cu tipul lor de personalitate. Astfel, ne-am folosit de expresia des auzită de ei: „N-ai TUPEU!”, privită des ca o provocare și am transformat-o într-un call-to-action: Ai tupeu și câștigi! Dar ce câștigi? Evident, premii care să aparțină lumii COOL a tinerilor, dezirabile și care să susțină în același timp conceptul: camere GoPro ca să îți arăți tupeul pe marele internet, căști Skullcandy să trăiești pe soundtrack-ul vieții tale sau marele premiu, o motocicletă pe 3 roți: un CAN-AM Ryker, ca să îți arăți tupeul și să simți adrenalina la maxim.

DOZE DEDICATE CAMPANIEI

Un nou design a fost gândit și lucrat cu atenție pentru a atrage atenția consumatorului și pentru a scoate în evidență brandul TIGER, printre zecile de alegeri de la raft. La rândul lor, premiile au fost integrate în noul design, alături de un cod QR, care scurtează drumul către înscrierea în campanie: îl scanezi, intri automat pe site, te înscrii cu numărul și data bonului și aștepti ca tupeul tău să fie norocos și să câștigi, prin tragere la sorți, unul dintre premiile cool puse la bătaie.

 

TAG TV

Alături de comunicarea în mediul digital, POSM-uri și noul design de CAN, campania a beneficiat și de un TAG TV, „cântat” de artistului COJO, cu care ne-am obișnuit din campania de brand TIGER.

TUPEU ONLINE 

Pentru comunicarea pe Social Media, mediu în care tinerii din target își petrec majoritar timpul, am ales lideri de opinie potriviți conceptului, din două industrii diferite: muzică și motorsport, respectiv cunoscutul rapper El Nino și campionul la motociclism Cătălin Cazacu. Cei doi au comunicat în diverse moduri creative mesajul și componenta promoțională a campaniei pe Instagram, Facebook, TikTok, dar și pe YouTube.

 

 

“Am încercat prin această campanie să menținem caracterul brandului aliniat la comunicarea de până acum: surprinzător, young, menit să atragă atenția targetului nostru principal, pentru a întări legătura acestuia cu brandul, dar și pentru a ne extinde baza de consumatori. Asocierea cu influencerii a fost gândită pentru a întări acest obiectiv, iar doza de tupeu din mesaj s-a potrivit perfect cu tot restul detaliilor: design, doză, mesaj, comunicare în online, tag TV. ” a declarat Alexandra Panait (Marketing Manager Beverages - Maspex România).

Echipa care a lucrat la campanie:

Maspex – Tiger Energy Drink: Alexandra Panait (Marketing Manager) Alexandru Cîrmaciu (Senior Brand Manager), Alexandru Mihalcea (Junior Brand Manager),
Mercury360: Mihaela Bourceanu (Client Service & Strategy Director, Raluca Blana (Group Account Director), Anda Postolache (Jr. Account Manager), Liviu Țurcanu (Creative Director), Mona Casangiu (Copywriter), Daniel Ilinca (Art Director), Sebastian Guraliuc (Graphic Designer)
Outbox: Raluca Barbu (Digital Account Director), Tudor Donciu (Digital Account Manager), Lorreyn Ciubotaru (Digital Account Executive) Andrei Busuioc (Bus) (Head of Design), Cora Bundur (Head of copy). 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related