[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos

[Start in industrie] Diana Beldiman: O mare diferență pe care o văd în generația mea este că noi încercăm să impunem boundaries, să ne facem un spațiu de lucru mult mai sănătos

Curiozitatea și dorința de a afla ce se întâmplă în culisele lucrurilor au adus-o pe Diana Beldiman, PR Junior Ogilvy România, la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, la SNSPA, și apoi în industria creativă. Nu a avut multe așteptări înainte de a lucra în acest domeniu, dar a fost uimită de procesele complexe care se întâmplă aici, uneori chiar și în spatele unei simple postări în Social Media. A mirat-o și faptul că industria comunicării suferă foarte mult de miscommunication și de ghosting. A învățat să se adapteze la toate acestea, dar și să își impună propriile valori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related