[Refresh creativ] Laura Leonte: Indiferent de ce brief e pe masă, de ce limitări avem, cel mai important lucru e să venim cu idei dintr-un loc optimist, efervescent, informat

[Refresh creativ] Laura Leonte: Indiferent de ce brief e pe masă, de ce limitări avem, cel mai important lucru e să venim cu idei dintr-un loc optimist, efervescent, informat

Suntem buni la ceea ce ne place. Acesta e motto-ul creativ al Laurei Leonte, Group Creative Director Cohn & Jansen Creative Network. Laura a devenit director creativ în 2011, apoi a făcut câțiva pași laterali, a fost freelancer, antreprenor social, și-a luat 2 ani sabatici. Când s-a întors în publicitate, a revenit cu această epifanie: că e esențial să nu pierzi din vedere ce-ți place cu adevărat.

"Adevărul e că industria consumă rapid energia și creativitatea cu care pornim la drum și se preocupă puțin spre deloc cu regenerarea lor. E nevoie de o reziliență sisifică pentru a păstra acest we like brief după brief", spune Laura. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related