Lowe a realizat o campanie de sampling pentru NESCAFÉ

Sub sloganul "HappyNESCAFÉ", Lowe a derulat in intervalul noiembrie - decembrie una dintre cele mai ample actiuni de sampling ale sfarsitului de an.

Prin conceptul "Cafeaua bunei dispozitii", Lowe a castigat licitatia la care au mai participat doua agentii de publicitate. "Cafeaua bunei dispozitii" s-a dovedit a fi conceptul cel mai potrivit cu mesajul brandului: o cafea cu un gust exceptional, care face minuni pentru starea de spirit.

Derulata in peste 142 de magazine din 43 de orase, "Cafeaua bunei dispozitii" a angrenat peste 100 de promoteri. Cei aflati la cumparaturi in intervalul mentionat au fost intampinati in magazine de solii bunei dispozitii NESCAFÉ RedCup, au primit cafea fierbinte si o carte cu aforisme despre fericire.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Anamaria Ciulinaru
acum 7 ani
vreau sa lucrez ca promoter la dumneavoastra ..am mai lucrat in domeniu..daca se poate sa imi rasp pe e-mail...c_anamaria30@yahoo.com..multumesc


Related