Brands & Bears propune o noua abordare pentru sticla Redd's

Sloganul noii beri Redd's este: "Redd`s talk about it", asadar in IKA (International Key Account) am gindit o abordare inedita a consumatorului prin intermediul unor sticle "comunicative".

Platforma de comunicare Redd's este bazata pe dialog si povesti, de aceea, o sticla "sociabila" este categoric in acord cu conceptul si mai mult, o diferentiaza total de restul berilor. Ultimele inovatii ale tehnologiei au dezvoltat gadgeturi inedite care se pot folosi in orice domeniu. Pentru lansarea Redd`s va exista o sticla de aproape doi metri care va vorbi si canta , colorand atmosfera din locatie.

Ne-am gandit sa aplicam acest gadget pe conceptul nostru. Astfel, in magazinele mari, unde putem construi si un stand Redd's, altfel decat cel al altor beri, va exista o sticla "robot" care comunica cu cei care trec pe langa ea si reactioneaza la miscare prin muzica si dialog.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related