Marketing Arena - locul unde orgoliile din advertising se confrunta cu pragmatismul din marketing

Pe data de 26 noiembrie va avea loc, cea de-a doua editie Marketing Arena, o sesiune inedita pentru Romania, in care 10 profesionisti din industria de advertising vor prezenta cate o idee personala legata de noile tendinte in marketing pentru anul 2009. Marketing Arena are loc in cadrul evenimentului Inspire 2009, organizat de Evensys in zilele de 26 si 27 noiembrie la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Evenimentul este organizat in parteneriat cu Pepsi si Lipton si sponsorizat de Beko.

In Arena de anul acesta vor intra specialisti in advertising precum Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Stefan Stroe (Strategic Planning Director, Grey), Craita Coman (Managing Partner, Bad Brand), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis Romania), Bogdana Butnar (Managing Director & Head of Strategy, MRM Partners), Elena Ionita (Planning Director, Leo Burnett), Costin Radu (Managing Director, IQads), Sorin Tranca (Managing Partner, Friends Advertising), Mihai Gongu (Deputy Creative Director, Graffiti BBDO), Stefan Voloaca (Creative Director, Bigger Group). Vorbitorii vor avea la dispozitie doar 10 minute pentru a-si sustine prezentarile.

Cele 10 idei vor fi apreciate atat de un juriu specializat format din importanti oameni de marketing cat si de participantii la conferinta, care vor vota prin SMS, cu ajutorul unui sistem special conceput pentru acest eveniment. Membrii juriului de anul acesta este format din specialisti in marketing precum Andreea Nicolcea (Senior Brand Manager, Prigat), Monica Iavorschi (Director General, Arctic), Bogdan Tataru (Marketing Communications Manager, Microsoft Romania), Stefan Teodorescu (Marketing, Director, Fabryo Corporation), Carmen Soare (Marketing Director, ING), Adelina Pasat (Marketing Manager Germanos), Tudor Marginean (Marketing Manager, Scandia Romana).

La final va fi aleasa o singura idee castigatoare, care va fi desemnata ideea anului 2009 in marketing.

"Marketing Arena este un concept inedit, si putem spune ca este un eveniment in sine, aparte de Inspire 2009. Confruntarea dintre advertising si marketing, ideile care vor fi prezentate, importanta vorbitorilor invitati si a juriului care va analiza si nota prezentarile, totul va culmina cu alegerea ideii de marketing a anului viitor. Cei prezenti au sansa de a afla cum poate arata marketingul in anul 2009", anunta Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.
Inspire 2009 isi propune sa prezinte principalele tendinte in marketing & advertising care se prefigureaza pentru anul urmator.

Prima zi, 26 noiembrie, va fi dedicata unei serii de conferinte sustinute de specialisti precum Stefan Kolle (Partner, FutureLab), Mike Stapelfeld (Digital Director, OMG Romania), Shachar Shaine (President, URBB), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research), Diana Graepel (Managing Director, Funky Business), Wolfgang Florian (Senior Copywriter, Mercury 360), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, BBDO Romania), Tudor Chirila (Performing Artist).

A doua zi, 27 noiembrie, va consta intr-un seminar dedicat canalelor de media alternative, sustinut de Stefan Kolle.

Mai multe detalii despre eveniment puteti gasi pe site-ul www.inspire2009.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related