Planul cu ajutorul caruia se controleaza un studiu de marketig in care metodele si procedurile de colectare si analiza a informatiei ce urmeaza a fi colectata sunt specificate.
the controlling plan for a marketing research study in which the methods and procedures for collecting and analysing the information to be collected is specified.





![[Visual Key] Bianca Dragu & Mircea Solomiea: Trăim într-un haos vizual în care totul vrea să fie „cool” și „vândut repede”, dar rareori mai vezi ceva curat, care respiră](https://media.iqads.ro/2025/11/biana-mircea-cover-410.jpg)
![[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi](https://media.iqads.ro/2025/10/andrei-bartesch-5-cover-410.jpg)




![[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește](https://media.iqads.ro/2025/08/mihai-adler-cover-410.jpg)




![[AIdea] Alex Budin: AI-ul ne-a învățat să fim deschiși la schimbare, să acceptăm provocarea de a învăța lucruri noi continuu și să vedem tehnologia ca un partener valoros, nu ca un competitor](https://media.iqads.ro/2025/06/mg-1104-cover-410.jpg)
![[AIdea] Mihaela Anderlik: Sunt trei arii fundamentale unde AI-ul aduce îngrijorări de ordin etic. Judecata umană, acuratețea datelor și protejarea sferei private](https://media.iqads.ro/2025/06/img-0265-9-cover-410.jpg)
![[Designeri români] Silvia Șerban: În modă, și nu numai, toți au păreri. Dar stilul, viziunea și direcția personală nu se construiesc pe consens](https://media.iqads.ro/2025/06/fotojet-2025-06-12t103814-148-cover-410.jpg)

![[AIdea] Marius Goleanu: Este clar că AI va fi folosit din ce în ce mai des, indiferent de domeniu. Este și o sabie cu două tăișuri – oamenii vor face mai frumos, dar vor gândi mai puțin](https://media.iqads.ro/2025/05/iqads-ai-cover-410.jpg)
![[AIdea] Manuela Gogu: Indiferent de ego-uri sau de modul în care definim fiecare valoarea muncii noastre, AI-ul este aici pentru a rămâne, iar prima noastră datorie, ca inovatori, este să facem echipă cu el](https://media.iqads.ro/2025/05/manuela-gogu-cover-410.jpg)

![[Newsletter Collection] Oana Filip: Newsletterul meu este de nișă, educativ și tratează doar subiecte care țin de universul de community building](https://media.iqads.ro/2025/03/oana-filip-credits-alex-galmeanu-cover-410.jpg)




![[AIdea] Alex Petrescu: Atâta timp cât omul (în rol de consumator) nu va gândi ca un AI, cred că tot un om (în rol de comunicare) are șansele cele mai mari să-i influențeze comportamentul](https://media.iqads.ro/2025/03/alex-petrescu-creative-director-mullenlowe-romania-cover-410.jpg)












