Articole care fac referire la Adrian Diac
Camera Poveștilor dintre Generații. O campanie Ogilvy România pentru Dr. Max în parteneriat cu Asociația Niciodată Singur
Ogilvy România și Dr. Max îl prezintă pe Maxi, o nouă experiență de interacțiune omnichannel pe piața de pharma din România
[Etică & Tabu] Adrian Diac: Adevărul tinde să devină un bun individual și de aceea provoacă mai tot timpul dezamăgiri
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
Ogilvy România este partenerul oficial de comunicare pentru Timișoara - Capitală Europeană a Culturii în 2023
[Refresh creativ] Adrian Diac: Nu am fost niciodată foarte idealist asupra advertising-ului. L-am înțeles cumva de la bun început ca pe cel mai creativ-BUSINESS de pe piață
Campanie experiment Niciodată Singur semnată de Ogilvy România. Singurătatea în imagini generate de AI
[Creativitate & Tehnologie] Adrian Diac: Sper și cred că AI poate deveni noul shutter stock. Un spațiu în care poți testa idei, concepte, stiluri vizuale
Blocul Poveștilor Nespuse: O campanie Dr.Max semnată de Ogilvy România despre singurătatea seniorilor români
Știm ce am făcut vara aceasta la TIFF. Concept vizual semnat de Ogilvy România pentru IQOS, sursă de inspirație pentru cel mai cool mural din Cluj
Dincolo de cifre sunt oameni. O campanie premieră Ogilvy România de susținere a comunităților creative locale
Ogilvy România și Globalworth creează Sound Codes of Romania. Buciumul din Bucovina și Toaca din Neamț, printre sunetele care pot fi redescoperite într-un playlist dedicat pe Spotify
[Iesirea din conventional] Adrian Diac: Ideea neconventionalului in publicitate imi pare putin depasita
Carmen Uscatu: “Noi Facem un Spital” este un fenomen, o replică la “credința” că “Nu se poate face nimic în România”.
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Paul Dersidan: Nu cred că poţi să creezi advertising funcţional şi memorabil fără un graphic design bun. Asta a şi fost ideea din spatele Blau
Pe locuri, fiti gata, art! Visual Playground deschide inscrierile pentru cea de-a patra editie a scolii
HEINEKEN Romania si Ogilvy & Mather devin #urbanbynature prin lansarea brandului Strongbow in Romania, marca de cidru numarul 1 in lume















![[UPDATE] Brandstalk si Blau Creative au realizat primele spoturi comerciale 3D din Romania pentru Margaritar](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)









