![[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE](https://media.iqads.ro/2021/10/ana-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Ana Militaru
![[Cum să ieși din feed] Ana Militaru Șerban: Dacă nu e Clubhouse, Discord, Spotify, TikTok sau filtru VR, atunci ce e? Păi, ca-ntotdeauna E O IDEE](https://media.iqads.ro/2021/10/ana-cover-410.jpg)
![[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros](https://media.iqads.ro/2021/03/picsart-03-08-08-28-11-cover-410.jpg)
[Gen Z] Mihaela Craciunescu: In lumea lui Abi Talent, 5Gang si Lino Golden, Generatia Z se vede la fel ca in studii. Asta e continutul pe care il produc si e foarte valoros
![[De la IQads] Alina Galeriu: Jonglam cu rolul de studenta care se ducea la seminarul de dimineata, ca apoi sa alerge la o conferinta de presa si sa ia in primire rolul de la jurnalist](https://media.iqads.ro/2020/10/cover11-cover-410.jpg)
[De la IQads] Alina Galeriu: Jonglam cu rolul de studenta care se ducea la seminarul de dimineata, ca apoi sa alerge la o conferinta de presa si sa ia in primire rolul de la jurnalist
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
![Conceptul unui ambalaj global semnat Geometry România. "Unul dintre puținii numitori comuni ai noștri, ai tuturor, este produsul unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume"](https://media.iqads.ro/2019/04/collagecocacola-cover-410.jpg)
Conceptul unui ambalaj global semnat Geometry România. "Unul dintre puținii numitori comuni ai noștri, ai tuturor, este produsul unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume"
![AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului](https://media.iqads.ro/2015/05/maria-42x70cm-cover-410.jpg)
AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului
![Ana Militaru (Geometry Global) si sexele in publicitate: Fiind o industrie a orgoliilor, trebuie sa fii un fel special de femeie ca sa poti iesi cu barbatii la vanat](https://media.iqads.ro/2015/03/ana-m3-cover-410.jpg)
Ana Militaru (Geometry Global) si sexele in publicitate: Fiind o industrie a orgoliilor, trebuie sa fii un fel special de femeie ca sa poti iesi cu barbatii la vanat
![Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“](https://media.iqads.ro/2015/01/tel-cop-cover-410.jpg)
Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“
![Personalizarea Timeline-ului prin aplicatia de Facebook "ABSOLUT Cover Photos", creata de G2 Romania pentru ABSOLUT VODKA](https://media.iqads.ro/2012/02/photo-large-22144-cover-410.jpg)
Personalizarea Timeline-ului prin aplicatia de Facebook "ABSOLUT Cover Photos", creata de G2 Romania pentru ABSOLUT VODKA
![AdBreak #43: amintiri si invataminte de la crearea celor mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani](https://media.iqads.ro/2011/10/photo-large-16591-cover-410.jpg)
AdBreak #43: amintiri si invataminte de la crearea celor mai bune reclame romanesti din ultimii 10 ani
![La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010](https://media.iqads.ro/2011/09/photo-large-14834-cover-410.jpg)
La AdBreak #42 s-a discutat despre activitatile celor mai profitabile agentii de publicitate in 2010
![Vanzarile Grolsch la un an dupa lansare: volum dublu si valoare de 4 ori mai mare fata de previziuni](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
Vanzarile Grolsch la un an dupa lansare: volum dublu si valoare de 4 ori mai mare fata de previziuni
![3 Sides to Every Story, pentru o mai buna colaborare intre client, agentia de publicitate si cea de cercetare](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)