
Articole care fac referire la Corporate Communication Manager


România s-a trezit împreună cu o lume întreagă în sunet de iPhone, iar eMAG și Vlad Dobrescu au dat tonul

SocialPedia 35: Ce trebuie să știi despre Video Content în 2022, cu Ioana Mârzac-Sigarteu, Millo Simulov și Eli Neicuț

Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

JaxiTV, Lectură DeLaA-LaZ și Cristina Simion sunt creatorii cu cele mai multe nominalizări la Gaming Video Awards

Cheil | Centrade, cea mai bună performanță de până acum la Premiile Effie cu 3 trofee și 5 nominalizări în categoriile tech, energie, banking și asigurări

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

Gaming Video Awards, competiție ce oferă recunoaștere celor mai buni creatori de conținut de gaming din România, și-a desemnat câștigătorii

A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România pentru sprijinirea vloggerilor pasionați de beauty

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[HR 2019] Denissa Mic: Angajatii au nevoie de o conectare la nivel emotional cu locul in care petrec minim 8 ore din zi](https://media.iqads.ro/2019/11/denissa-mic-cover-410.jpg)
[HR 2019] Denissa Mic: Angajatii au nevoie de o conectare la nivel emotional cu locul in care petrec minim 8 ore din zi

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

Siguranță în online: adulți, părinți și copii. Veronica Dogaru (Orange România): Cu #NoipeNet, ne-am dorit să atragem atenția asupra importanței consumului responsabil de tehnologie
![[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-sigarteu-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Ioana Sigarteu (Samsung Romania): Suntem primul si singurul brand tech din Romania care are o politica clara de lucru cu influencerii si, mai mult, o strategie pe termen lung cu acestia
![[CSR-ul lui 2017] Veronica Dogaru, Orange: Atenția acordată de companii inițiativelor cu impact social începe să capete greutate în „ecuația” calității experienței pe care consumatorii o au cu un brand](https://media.iqads.ro/2017/03/veronica-dogaru-orange-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Veronica Dogaru, Orange: Atenția acordată de companii inițiativelor cu impact social începe să capete greutate în „ecuația” calității experienței pe care consumatorii o au cu un brand

Samsung prezinta cei cinci tineri laureati ai Concursului International George Enescu pe care ii va sustine sa isi indeplineasca visul
![[Din presa in PR] Alina Galeriu: Am constatat rapid ca presa ridica ziduri pentru a se "proteja" de mai toate demersurile PR-istice](https://media.iqads.ro/2015/01/alina-galeriu-cover-410.jpg)