Articole care fac referire la Crenguta Rosu
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
A IV-a ediție a PR Arena. Competiția pentru studenți lansată de GWPR și FJSC s-a extins și în Republica Moldova
First Bank lansează cea mai curajoasă promoție a zilei: “De Halloween, sperie-ți banca!” semnată Cheil |Centrade
Cosmin Pojoranu: România rămâne singura țară din estul Europei care nu are un muzeu al istoriei recente să spună povestea vieții de zi cu zi din perioada comunistă
First Bank a lansat noua aplicație de mobile banking în cadrul platformei de brand „Primul care face diferența” creată de Cheil | Centrade
[Noul context] Crenguta Rosu: E momentul ca toate citatele inspirationale de pe pereti sa fie vazute in actiune
World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării
Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena
Debutează Concursul Național de Artă "Imaginile lui Enescu". Proiect asociat Festivalului Internațional "George Enescu", ediția 2019
Votat, notat, calculat si rezultat. Sub linie am strans 10 propuneri cu potential de a "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"
Predam dosar cu sina, plin de inscrieri creative. Votati cele mai bune propuneri din competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!"
Instructiuni de interpretare: kitul de inscriere in competitia Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
[Hai cu votul] Crenguta Rosu, despre "Toti sunt la fel" si un cerc vicios care s-a autohranit in ultimii 30 de ani
Te invitam la o competitie creativa ca nicio alta. Participa si Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!
[Concluziile lui 2018] Crenguta Rosu: Chiar si intr-un dialog al surzilor, conversatiile despre optiuni si valori nu sunt inutile
[PR-ul față cu reacțiunea] Crenguța Roșu (DC Communication): Cu cât exercițiul responsabilității este mai imprimat în acțiunea companiei, cu atât formulările sunt mai lipsite de riscuri
[PR de criză] Crenguța Roșu: Ca un fel de regulă a crizelor, acestea lovesc mereu seara, după ora 18.00 și, în general, în weekend
[Noul fals si uz de fals] Neincredere, polarizare, ignoranta. Efectele stirilor false, vazute de Crenguta Rosu (DC Communication)
[PR-ul Creativ] Crenguta Rosu: Creativitatea este mai mult decat un subiect la moda, este parte din orice oferta
Crenguta Rosu: Exista si varianta pesimista in care ghidul e privit ca un "pergament decorativ". Chiar si asa, este un pas inainte - pentru ca avem definit clar un punct de vedere
Crenguta Rosu: Care e cea mai mare problema in comunicare? Imi pare ca intrebarea se poate traduce prin imaginea unui ghem cu multe ite
[INSIDER | Business-ul DC Communication in 2015] Crenguta Rosu: Ne dorim un portofoliu echilibrat, cu o pondere de pana in 10-15% a fiecarui client



















![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de PR] Crenguta Rosu: "Clientul nostru, stapanul nostru" este o sintagma valabila indiferent de vremuri](https://media.iqads.ro/2014/09/poza-crengutza-cover-410.jpg)

















