Ioana Filip: Nu e usor, de fapt e al naibii de greu, dar maturitatea profesionala pe care ti-o dau Statele Unite merita acest sacrificiu

Ioana Filip: Nu e usor, de fapt e al naibii de greu, dar maturitatea profesionala pe care ti-o dau Statele Unite merita acest sacrificiu

Nu exista "Oups am intarziat un deadline", "bai iti dau imediat", "stai ca am venit la 12". Lucrurile sunt mult mai structurate, mult mai mature, mult mai calculate in SUA. Aici nu e loc de juniorat, spune Ioana Filip, Executive Creative Director la Energy BBDO Chicago. Ioana a început sa lucreze în publicitate din 2006, iar la 26 de ani era deja Group Creative Director McCann Bucharest și se ocupa de brandurile Coca-Cola. Au urmat multe premii la Cannes, Eurobest, Webby, Golden Drum, Euro Effie, One Show, Epica si a fost jurat în festivaluri precum Cannes Lions, Clio Awards, The New York Festivals sau Golden Drum.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related