Tik Tokul este pentru toți. Cum s-a întâlnit realitatea cu virtualul la Fizz Up Studios by Pepsi

Tik Tokul este pentru toți. Cum s-a întâlnit realitatea cu virtualul la Fizz Up Studios by Pepsi

Distracție, muzică bună, influencerii tăi preferați. Good vibes, dans, decoruri surprinzătoare, energie cât cuprinde. Super Tik Tok-uri, super distracție. Au fost 9 zile de Fizz Up Studios by Pepsi, primul experiment de TikTok in Real Life organizat de un brand în România. Locul prin care trebuia să treci măcar o dată, atât în feedul tău, cât și pe Calea Victoriei, între 2 și 12 septembrie.

Duminică a fost ultima zi Fizz Up Studios by Pepsi, o campanie care a combinat în cele mai bune doze online-ul cu offline-ul. Oamenii s-au distrat, s-au întâlnit cu artiști în fiecare zi și împreună au creat content creativ nou pe TikTok, la intersecția dintre realitate și virtual.

 

9 zile de Fizz Up

Pepsi e acolo unde sunt consumatorii: în online sau în offline, la concerte și festivaluri, în magazine sau testând cele mai noi platforme și aplicații digitale, contribuind prin campaniile sale la experiențele noi ale utilizatorilor. Dar ce ar fi dacă granițele ar fi date la o parte și ar apărea un teritoriu nou și liber, unde realitatea să se întâlnească cu virtualul? Pepsi FIZZ UP Studios a fost prima experiență de brand care a adus TikTok-ul în offline, provocând oamenii să se distreze, nu doar pe ecrane, ci și dincolo de ele. 

Experimentul a arătat că nu trebuie să fii specializat în TikTok pentru a face super TikTokuri și a te distra cu comunitatea de acolo. Și că TikTokerii pot să se bucure foarte bine de experiențele din realitate.

Oameni din toate categoriile de vârstă au participat cu entuziasm la provocarea Pepsi. Veritabilii Gen Z, tineri de 18-19 ani, conectați la cele mai noi trenduri din fashion, muzică, Insta & TikTok au venit să își  întâlnească artiștii preferați, au cântat în cor melodiile lui Smiley și ale Iulianei B. și i-au așteptat cu cadouri, flori și scrisori. La activare au participat și oameni de 45+, care s-au oprit de curiozitate și au rămas să se distreze alături de ceilalți. Publicul evenimentului a fost cu adevărat divers: până și cățeii care se plimbau pe Calea Victoriei au rămas să privească intrigați TikTokurile care se făceau acolo.

Peste 10.000 de oameni au fost expuși activării offline, s-au bucurat de un Pepsi rece și au dansat alături de prietenii lor, filmând scurtele filmulețe de TikTok. În mediul online hashtag-ul a obținut 5,3 milioane de video views.

Oamenii sunt cei care ne-au inspirat să facem vara #Fizz Up cât mai interactivă și ne-am bucurat să vedem timp de 9 zile cât de tare s-au distrat la Fizz Up Studios by Pepsi. Au făcut TikTok-uri, au dansat și au cunoscut influenceri dragi lor, iar cea mai mare mulțumire a fost entuziasmul pe care îl arătau în timp ce participau la tot ce le-am pregătit.

Despre asta este Pepsi: autenticitate, veselie si energie, iar noi ne bucurăm că am reușit să transmitem asta printr-o activare online – offline care a răspuns nevoii de conectivitate atât digitală, cât și umană, spune Ioana Petrovici, Brand Manager Pepsi.

 

Locul ideal pentru TikTokuri

Între 4 și 12 septembrie, pe Calea Victoriei 145, Pepsi FIZZ UP Studios și-a așteptat consumatorii cu un spațiu perfect pentru surse noi de content online, muzică bună și artiștii preferați. Brandul a pregătit un setup super cool, recuzită de toate felurile, pe scurt, decorurile ideale pentru cele mai tari TikTok-uri.

În fiecare seară, a avut loc un fel de meet&greet cu un artist diferit. Au trecut pe Fizz Up Studios și au încântat fanii Smiley, Ștefania, Iuliana Beregoi, Ana Petcu și mulți alți creatori digitali.

Campania ne-a arătat că și acei consumatori de social media care sunt considerați "pasivi" - doar se uită, nu postează - pot fi activați, cu set-upul si contextul potrivit. Mediul online, în special social media, nu mai este doar al content creatorilor "serioși", care postează frecvent și înțeleg foarte bine platformele de socializare, ci al tuturor - de la GenZ, la persoane care acum se împrietenesc cu tehnologia.

Conceptul de UGC (user generated content) a luat amploare în România în ultimii ani și reprezintă un aspect pe care îl integrăm deseori în comunicarea brandurilor noastre. De data asta, am ales să mergem un pas mai departe și să îmbinam UGC cu activarea offline, să ștergem linia delimitatoare dintre offline si online și să redefinim rolul platformelor de social media în comunicarea de brand, spune Oana Andone, Jr. Digital & Media Manager Beverages 

Distracția nu s-a terminat. După 9 zile de offline & online, campania continuă în digital cu #FIZZUPMoves: Pepsi te așteaptă pe TikTok să arăți mișcări noi, să dansezi și să participi la tot felul de provocări alături de influencerii preferați.

Echipa PEPSICO:
Delia Corniciuc - Sr Marketing Manager Beverages
Iuliana Dragomir - Sr Brand Manager
Alexandra Constantin - Brand Manager
Ioana Petrovici - Brand Manager
Ema Badanga - Jr Brand Manager
Oana Andone - Jr Digital & Media Manager
Laurentiu Ion - Head of Total Connections Planning & Media PO1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related