Articole care fac referire la Harvey Nichols
[Cine a furat Craciunul] Roxana Niță: Mă amuză aceste serii de imagini idealizate, că sărbătorile scot ce e mai bun din oameni, că dintr-o dată toți devenim mai altruiști
[Cine a furat Craciunul] Paul Cioc: Avem nevoie să ne agățăm mental de simboluri si clisee care să ne facă să ne simțim în safe zone
[O, ce veste creativă] Dani Macarie: Nimeni nu supraviețuiește Crăciunului. Murim și înviem după trei ianuarie
De la „Crăciun fericit!” la „Crăciun diferit!”. MullenLowe analizează cum s-a schimbat modul în care ne raportăm la sărbători
Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiați strategi de publicitate din Orientul Mijlociu, vine în România
[Aho, aho!] Dana Tocu (HIPPOS): Hai sa incepem sa aratam cupluri gay, prieteni care tin locul unei familii, celibatari… de toate, pestrit, ca-n viata
[Aho, aho!] Irina Becher (Leo Burnett Group): Singurul lucru pe care nu il vrei intr-o campanie de Craciun e un politician care sa iti ureze sincer diverse lucruri
Martin Balint (HIPPOS): Clientii au cerinte explicite de a integra componenta online si, in special, social media in mecanismele promotiilor
Miruna Antonescu (The Geeks): La capitolul "asa nu" intra tot ce inseamna campanii/ concursuri online care incurajeaza strict vanatorii de promotii
Marilena Istratescu (Hello Group): O promisiune de brand nu mai e suficienta intr-o piata in care clientii sunt obisnuiti sa fie intampinati cu oferte comerciale de nerefuzat
Picanterii din viata triunghiului amoros de la Leo Burnett Group: Bianca Dumitrascu, Razvan Ghilencea si Alex Buta
Ana Burloiu (Brand Manager, Bucegi si Sadu): Comunicarea cea mai eficienta pentru toate tipurile de consumatori are loc la raft, in momentul in care se ia decizia asupra cumpararii produsului
Bilant 2014. Ce i-a placut lui Alin Marghidanu: un spot care spune numele brandului de 17 ori, fara sa il enerveze
[Experienta Cannes] Catalin Rusu: Ma bucur enorm ca s-a schimbat modelul comportamental in lumea publicitatii
[Lions Review] Stefan Chiritescu: Cannes-ul incepe sa fie din ce in ce mai putin despre puterea creativitatii in lumea reala
[Lions Review] Eugen Suman: Ma bucura numarul mare de inscrieri din Romania, mai ales ca ma intorc in tara in august
Catalin Dobre: Vrem sa ajungem la momentul in care campaniile "de festival" se confunda cu cele de zi cu zi







![[Aho, aho!] Razvan Mitoiu (Godmother), la inmormantarea lui Mos Craciun](https://media.iqads.ro/2015/12/razvan3-cover-410.jpg)


![[Lions Review] Simona Lazar: Cannes e un fel de flappy bird](https://media.iqads.ro/2014/07/simona-lazar-800x450-cover-800-cover-410.jpg)



![[AdStory] Frédéric Royer (Publicis Conseil): Growing up was the stupidest thing I’ve ever done](https://media.iqads.ro/2013/01/photo-large-24897-cover-410.jpg)
![[AdStory] Frédéric Royer (Publicis Conseil): Cel mai prostesc lucru pe care l-am facut in liceu a fost sa ma maturizez](https://media.iqads.ro/2012/04/photo-large-22805-cover-410.jpg)










