Articole care fac referire la HubSpot
HubSpot Certified Trainer: Horea Piper, de la Beans United, pregătit să ducă trainingurile HubSpot la nivelul următor
Bani europeni pentru digitalizarea IMM‑urilor, prin programul regional București-Ilfov. HubSpot și monday.com, eligibile pentru achiziție
Beans United lansează FullFunnel Growth™ – un program marcă înregistrată, gândit pentru companiile care vor mai mult decât leaduri
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
[AIdea] Simona Hâncu & Diana Dragomir: Odată ce integrezi AI în workflow, e imposibil să te mai întorci la stilul de lucru clasic
Marina Marinescu, Beans United: Cum transformi un proiect de marketing automation într-un proiect de succes
Mediaposte Martech devine primul Gold Partner al monday.com din România, consolidându-și poziția de lider în soluții de automatizare a afacerilor
Andreea Gheorghiu, Beans United: Inteligența Artificială devine esențială pentru optimizarea datelor prospecților
Vlad Magdici, Beans United: RevOps devine o prioritate strategică pentru companiile care urmăresc creștere sustenabilă
Noul parteneriat între Beans United și Lyset pentru campanii digitale de succes în iluminatul arhitectural și minimalist
[Creativitatea de zi cu zi] Simina Ignat: Mi-ar plăcea foarte mult să nu ne luăm atât de în serios uneori și să ne permitem să venim și cu ceva mai Crazy Creatives style
Beans United: noul Content Hub lansat de HubSpot utilizează AI pentru a ajuta marketerii să creeze și să gestioneze întregul conținut
Beans United și HubSpot prezintă webinarul "B2B Marketing în 2024: Trenduri și Tactici pentru Succes"
[Marcom 2024] Adrian Alexandrescu: Toată lumea creează conținut! Reels, Shorts, Stories. Personalizarea e la putere, iar inteligența artificială va modela experiența online a fiecăruia
[Marketer profile] Elena Constantinescu: Mi-ar plăcea ca oamenii de marketing să se așeze cu mai multă încredere la masa deciziilor. Marketingul este un motor de creștere, nu doar funcție de suport
How to Web 2023 a adus peste 2.500 de participanți internaționali, 60 de speakeri globali și un premiu-investiție de 880.000 de euro celui mai bun startup din Estul Europei
[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm
How to Web 2023, cel mai mare eveniment dedicat startup-urilor și inovației din Europa de Est, are loc pe 4-5 octombrie
SocialPedia 52: Totul despre "Email Marketing în 2023" cu Anca Toma, Victor Kapra și Manuela Ciugudean
Cel mai mare premiu-investiție pentru startup-uri din Europa de Est, de 780.000 de euro, va fi acordat la How to Web 2023
[De urmărit] Alexandra Ciucanu: Instagramul, ca orice rețea socială, cere de mâncare. Poți crește în funcție de energia pe care o pui acolo
[Creative 2023] Anda Dobre: Am lăsat în urmă anii în care totul era ultra-photoshopat și arăta impecabil în vizualuri, dar nu reflecta decât vag realitatea
Antreprenorii din România și din alte țări pot primi fonduri și susținere de 30.000 de euro în cadrul programului digital Future Makers
[Marketing 2023] Andreea Gheorghiu: Se vorbește despre o criză a deconectării business-urilor de clienții lor, odată cu scalarea, digitalizarea și integrarea mai multor tool-uri
























![[Marketing 2023] Bianca Stănescu: Paradoxul anului este că vom avea nevoie de bugete pentru soluții de colectat date pentru că vom tăia bugete și vom fi prezenți doar unde este cel mai bun ROI](https://media.iqads.ro/2023/01/bianca-stanescu-main-cover-410.jpg)










