Articole care fac referire la Ilinca Nanoveanu
[AV, Cesar!] Ilinca Nanoveanu (MullenLowe): Am devenit foarte buni in ceea ce priveste vizualul, dar suntem mai putin exacti cand vine vorba de audio, in special de muzica compusa
„Ziua nesfârșită a lui Giraf”, proiectul online dezvoltat de ZIZIN și MullenLowe, a obținut 3 premii importante în cadrul festivalurilor naţionale de creativitate
Lidl si MullenLowe ofera o experienta regala la Electric Castle. Agentia a fost selectata pentru a comunica parteneriatul dintre retailer si festival
Lidl şi MullenLowe caută în cămările românilor reţeta de 10.000 de Euro. Agenția a fost selectată pentru comunicarea brandului Cămara Noastră
Sonia Micu (NALU Underwear): Cat timp publicul nostru merge pe strada cu ochii in telefon, ne veti gasi comunicand in online, nu pe vreun billboard
MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti
Solicitare catre Felix Tataru intr-o scrisoare deschisa, semnata de peste 130 de oameni de comunicare: "Va acceptam scuzele, dar avem totusi o intrebare"
ZIZIN si MullenLowe dau cu pace atat cat e nevoie. ZIZIN introduce noua sticla de 1 litru, pentru un echilibru perfect
Farmec si MullenLowe dezvaluie secretul frumusetii romancelor. Noua campanie Gerovital Plant promoveaza frumusetea romancelor la nivel de brand national
[Cum se vinde filmul romanesc] Ana Lungu si "Autoportretul unei fete cuminti": Am fost intrebata daca am ales special imaginea provocatoare pentru afis. Pentru mine, are legatura directa cu filmul
Lowe isi extinde colaborarea cu Scandia Food, printr-o campanie pe pofta copiilor, pentru Pate Bucegi Junior
Intr-o noua campanie de promovare pentru Pate Bucegi, Scandia Food si Lowe&Partners dovedesc ca „Gustul Bun Se Recunoaste!”
Ilinca Nanoveanu (AV Producer, Lowe&Partners) despre productie ca un puzzle in care combini oameni ca sa-ti iasa "copilul" sanatos














































