În sezonul marilor migrații, ZIZIN și MullenLowe dau cu plajă în vacanţă

În sezonul marilor migrații, ZIZIN și MullenLowe dau cu plajă în vacanţă

Plecarea în vacanță se lasă de cele mai multe ori cu certuri chiar şi în cele mai echilibrate cupluri. Totul porneşte de la pregătiri, cele care aduc un nivel diferit de implicare din partea fiecărui membru al familiei. Însă ZIZIN şi MullenLowe au găsit soluţia să dea cu pace în fiecare moment tensionat.

Astfel, special pentru perioada verii, adică pentru sezonul marilor „migraţii”, ZIZIN și MullenLowe dau cu plajă în vacanţă într-o nouă campanie promoțională dezvoltată de agenție pentru brand-ul de apă minerală.

ZIZIN dă cu pace în familie tot timpul anului, însă, odată cu venirea verii, ne-am dorit să legăm spotul estival de imagine, creat de MullenLowe, de o campanie promoţională la nivel naţional, oferind mai multe beneficii consumatorilor. Astfel, apa minerală ZIZIN devine soluţia ideală pentru o vacanţă fără griji, fie ea petrecută într-un hamac, cu o cameră GoPro sau chiar pe plajele din Bali”, afirmă Georgiana Bogdan, Marketing & PR Specialist, ZIZIN.

Fiind o campanie de vară, am vrut să imprimăm un ton vesel și jucăuș promoției. Așa că ne-am jucat cu sloganul clasic ZIZIN și i-am dat un twist care îi adaugă un mood de vacanță. Noul headline continuă spotul de vacanță de anul trecut și funcționează ca un contrapunct care face promoția să sară în ochii consumatorului”, adaugă Raul Gheba, Copywriter, MullenLowe.

Campania promoțională se derulează în perioada 25 mai – 19 iulie 2017 și presupune înscrierea prin SMS sau pe platforma online www.dacupace.ro, premiile constând în hamace, camere GoPro şi o vacanţă pentru 2 persoane în Bali.

MullenLowe a relansat spotul TV de vacanță, cel care readuce în atenția consumatorilor îndrăgitele personaje ZIZIN: femeia-leoaică, bărbatul-antilopă și exploratorul. 

Mixul de canale este completat de radio și online (Youtube, GDN şi Facebook).

 

Echipa ZIZIN este formată din: Laurențiu Lazăr (Board President), Laura Lazăr (Chief Executive Officer), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) și Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist).

Din echipa MullenLowe dau cu plajă: Raul Gheba (Copywriter), Valentin Ionescu (Art Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Victor Oprișan (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Cristina David (Account Executive), Andra Panaitescu (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Client Service Director), Eugen Suman (Executive Creative Director).

Campania este realizată cu suportul agenţiei de digital Profero (Daniel Oprea – Art Director, Camelia Dobre – Digital Account Executive, Ovidiu Popa – Technical Project Manager) și a agenției de media Initiative (Nicoleta Chiţu – Media Planner, Adelina Danilov – Media Planner,  Anca Tănase – Head of Unit & Account Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related