Articole care fac referire la Ionut Rusu
[Creativitatea de zi cu zi] Simona Rădoi: Am învățat să mă adaptez din mers și să las creativitatea să vină natural, dacă vine, în timp ce-mi văd de munca mea fără presiune
„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc
Fanii adevărați merg la finala UEFA Champions League cu Heineken®, în cea mai nouă campanie semnată Tribal Worldwide
[REC și la podcast] Alex Cazacu: Picantul e doar un gimmick pentru a oferi un pic de dinamism. Contentul de calitate trebuie să fie la nivel de discuții
Cum a reușit Head & Shoulders să convingă românii să se spele mai des pe cap prin umor și branded content
Cum este să lucrezi la Playtika? Playtika provoacă limitele campaniilor de recrutare cu „Try before you apply”, o experiență interactivă cu Ionuț Rusu
Lost Frequencies, Tujamo, Dub FX, Sam Feldt și Calumn Scott, în autobuzul Untold Sessions by DeMoga Music
[Dans & Energie] Teodora Velescu: Din exterior, dansul poate părea la îndemâna oricui, dar, tocmai această iluzie stă în măiestria dansatorului
Roxana Andrei: “Astept sa nu ma mai provoace niciun brand sa fiu mai fericita, mai sanatoasa si sa ma accepte asa cum sunt”
S-a lansat globaltalentunited.ro – platforma care reunește toți artiștii și creatorii de conținut Global
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile
Cunoscut drept BRomania, unul dintre primii și cei mai de succes creatori de conținut de la noi, Matei Dima – regizor, actor, scenarist și producător în trei producții de film
[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri
Din online, în offline: primul turneu național al vloggerilor are loc în această toamnă. Global Events organizează în premieră Turneul vloggerilor
Mastercard Tiny Home @ Electric Castle. Să locuiești într-o căsuță în mijlocul festivalului Electric Castle: #denepretuit
[Hai #NETLIBERARE la content video] Ionut Rusu are cateva antecedente in competitii creative. Acum il reintalnim si la Young FIBRA
[Pro bono in agentii] Ionut Rusu, Mercury 360: Industria le vede ca proiecte de festival, care hranesc orgolii, nu ca proiecte care ajuta societatea
[Dubla Provocare Carrefour: Participantii] Ionut Rusu: Daca asteptam mereu sa faca celalalt primul pas, raminem toti pe loc
[Aho, aho!] Ionut Rusu (Mercury360): Suntem obisnuiti sa furam startul mai ales in perioadele in care clientii sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult
Grand Spoof by Ardealul si-a anuntat castigatorii. Publicitatea trebuie condimentata cu barbati adevarati













![[Radio Love] Ionuț Rusu: Tinerii sunt vinovati de salvarea radio-ului](https://media.iqads.ro/2020/03/ionut-cover-410.jpg)









![[Case Study] Mercury360 - The Art of Speech / TEDxBucharest / TEDxBucharest](https://media.iqads.ro/2016/05/ted-cover-410.jpg)
![[Grand Spoof by Ardealul] Autorii primelor spoof-uri ies la lumina](https://media.iqads.ro/2015/08/spoof1-cover-410.jpg)










