Articole care fac referire la Jacobs
Astăzi s-a lansat trailerul filmului ANUL NOU CARE N-A FOST. Cu: Adrian Văncică, Nicoleta Hâncu, Iulian Postelnicu, Emilia Dobrin, Andrei Miercure și Mihai Călin
[Start in industrie] Mădălina Badea: GenZ is fearless, punem mult preț pe mental health și nu mai aruncăm sub preș lucrurile urâte, ne displac profund preconcepțiile
25 de ani de strategie cu Razvan Matasel: Cred ca este extrem de important sa nu ramai blocat. Sa nu ramai blocat intr-un tool sau intr-un anumit mediu. Sa nu ramai blocat nici macar in propriul tau rationament
pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA
STUDIU COGNITION: „Băuturile preferate ale românilor, de sărbători”. Berea rămâne în topul preferințelor consumatorilor din România
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități
Publicis România, numită în top 9 agenții din lume. Jorg Riommi, în top 7 Directori de creație conform clasamentului World Creative Rankings realizat de The Drum
[De la IQads] Silvia Floares: În România pare că se apelează la publicitate și specialiști în comunicare ca la dentiști, doar când e musai nevoie
[Joburi noi la vremuri noi] Geanina Rădulescu, Influential Marketing Manager: Instagram m-a adus aici
Brandurile sunt invitate să facă parte din cea mai amplă campanie dedicată studenților, la nivel național
[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară
Noua ediție Students’ Kit este un must-have pentru brandurile și angajatorii care vor să atragă market share din targetul 18-26 ani
[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!
„Pe tine cine te minte?”: întrebarea pe care o pune IDEO IDEIS adolescenților la cea de-a 12-a ediție










































