[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară

[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară

Limitele neconvenționalului din România țin de bugete, aprobări și mindset, spun Cristiana Pană – Head of Strategy și Paul Cotor – Head of Creatives Minio. Dar publicul este pregătit pentru proiecte speciale, iar acestea sunt în creștere. De la proiecte care folosesc date biometrice pentru a da răspunsuri customizate, la cele care dezvoltă inițiative comunitare pentru a compensa lipsa de reacție a autorităților locale și până la proiecte care îmbracă diverse forme de artă pentru a face publicitatea autentică.

Consumatorii ne provoacă prin așteptările lor, iar noi trebuie să răspundem, spune Cristiana 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Rezultate livrate fara stres. Suntem partenerul brandurilor ambitioase. Intr-o lume a marketingului agitata, unde viteza si presiunea sunt noua norma, Minio ofera o alternativa: claritate, empatie si rezultate... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related