[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară

[Ieșirea din convențional] Cristiana Pana si Paul Cotor: Neconvenționalul la noi este ușor diferit de neconvenționalul din afară

Limitele neconvenționalului din România țin de bugete, aprobări și mindset, spun Cristiana Pană – Head of Strategy și Paul Cotor – Head of Creatives Minio. Dar publicul este pregătit pentru proiecte speciale, iar acestea sunt în creștere. De la proiecte care folosesc date biometrice pentru a da răspunsuri customizate, la cele care dezvoltă inițiative comunitare pentru a compensa lipsa de reacție a autorităților locale și până la proiecte care îmbracă diverse forme de artă pentru a face publicitatea autentică.

Consumatorii ne provoacă prin așteptările lor, iar noi trebuie să răspundem, spune Cristiana 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Minio Studio

Minio Studio este o agentie decisa sa dezvolte campanii de comunicare curajoase si autentice. Iubim inovatia si tehnologia, pe care le vedem ca fiind doua componente ale vietii noastre de zi cu zi. Minio Studio... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Related