Articole care fac referire la Manager Comunicare
[Case Study] „Invizibilii” – Campania GMP&U și Provident în care tramvaiul a ieșit din decor... ca să intre în poveste
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
[REC și la podcast] Adriana Trocea: Educația media e materia de care nu știi că ai nevoie, dar pe care o să o folosești toată viața
Din vestiarul Naționalei până în Germania. Remus Achim & Cătălin Popescu: Ei chiar iubesc România! Fără ca asta să fie o fiță în fața camerelor
Ham, Miau sau cum ontheroof ajută EXAVET, parte din rețeaua de sănătate REGINA MARIA, să vorbească pe limba patrupezilor
Începând cu luna mai, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu
VMLY&R semnează campania Cărturești Parking Bookmarks și transformă o parcare într-un spațiu media inedit
Silvia Boeriu: Daca la inceput, organizatiile erau protagonistii Galei, incet, cetatenii “neoengisti” au inceput sa devina din ce în ce mai vizibili pe scena participarii publice
Votat Produsul Anului 2020: LONCOLOR EXPERT HempStyle, cea mai nouă gamă de la cel mai bine vândut brand de vopsea de păr din România
Cheil | Centrade comunică inițiativa #EnergieEroilor pentru susținerea cadrelor medicale, semnată de ENGIE România și Dăruiește Viață
„România fără Hospice”, campanie gândită si promovată de ThinkDigital, a generat 37% din bugetul fundației Hospice pe anul 2018
[Cum promovezi binele] Larisa Dumitru (Asociația OvidiuRo): Părinții săraci își iubesc copiii, au grijă de ei, sunt conștienți că școala este singura care le poate oferi copiilor lor mai mult decât au ei acum
IKEA România finanțează și în anul al II-lea cele șase proiecte selectate în Fondul IKEA pentru Mediul Urban
Antreprenori din Marea Britanie, Cehia, Bulgaria, Croația și Polonia lucrează cu startup-urile fintech la TechHub Bucharest Fintech Month
Homemade Stuff a organizat #INGLovesIT - un festival internațional de tehnologie, după principiile unui festival de muzică
Povestea din spatele campaniei „FRF sustine educatia”. 11 tricouri cu formule matematice fac inconjurul lumii
MasterCard incheie un parteneriat pe termen lung cu SOS Satele Copiilor Romania, pentru includerea educatiei financiare in programele organizatiei
[Comunicare, varianta interna] Alexandra Frunza (Provident): Suntem o comunitate de aproape 1.000 de oameni si peste 3.000 de parteneri cu care lucram direct, rasfirati in toata tara si din categorii profesionale variate
[CSR in Romania] Teodora Juravle (Carrefour): Pornind de la strategia noastra de CSR, colaborarile cu ONG-uri noi se realizeaza pe baza recomandarilor de la alti parteneri sociali sau plecand de la proiectele pe care acestea ni le prezinta





















![[SMARK KnowHow: Promotions Now 2015] Patru retaileri in dezbateri, fiecare cu promotiile lui](https://media.iqads.ro/2015/03/y6a7564-cover-410.jpg)



![[Update] Episoade saptamanale pe Facebook in campania Michelin - "Siguranta face noua lege a strazii"](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25172-cover-410.jpg)












