Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii, pe toate canalele de comunicare, de la idee la implementare.
Dezvoltam campanii integrate pornind de la strategia de business si cea de comunicare, continuam cu dezvoltarea de idei creative potrivite cu binele business-ului clientului, producem si implementam sub supervizarea aceleiasi echipe, constiente pas cu pas de toate detaliile proiectului.
Avand divizii de Shopper Activations, BTL si productie, precum si acces direct la agentia digitala Outbox, parte din grupul Mercury360, crestem idei optimizand on-the-go, gestionand neprevazutul in interesul brandului si folosind realitatea din teren pentru a atinge si depasi obiectivele propuse.
Serviciile oferite includ, pe langa strategie, creatie, digital, shopper marketing, BTL, branding, design, packaging, evenimente corporate si de brand, comunicare 121, productie publicitara.
Portofoliu de clienti:
Nestle, Dr. Oetker, Bonduelle, Bergenbier, Patria Bank, BASF, ETI, Froneri, Generali, Heidi, Huawei, JTI, Mega Image, Mogyi, Pepsico, PPD, SCA, SEB, Tchibo Unilever, Garrett.
Echipa de management:
Radu Miu – General Manager, Liviu Turcanu – Creative Director, Loredana Hatingher – Client Service Director, Adrian Paculea – Executive Director BTL&Marketing Services, Alex Iacob – Executive Director Outbox.















![[Parenting creativ] Liviu Țurcanu: Îți schimbă toate aspectele funcționale ale vieții buletinul de părinte: drumurile, ce cumperi din magazine, ce mănânci și când stai la masă, vocabularul, micro-societatea în care te afli](https://media.iqads.ro/2025/08/noi-doi-cover-410.jpg)










![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)




















![[Marcom 2024] Radu Miu & Loredana Hatingher: În vremuri incerte, ne implicăm și mai mult în sprijinirea comunităților locale](https://media.iqads.ro/2024/03/fotojet2-cover-410.jpg)

![[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață](https://media.iqads.ro/2024/02/liviu-t-urcanu-cover-410.jpg)











