Articole care fac referire la Project Manager
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+
Caravana SKIL Power Tour, acum în plină desfășurare: o experiență de brand unică pentru piața din România, parte a unei inițiative europene de anvergură
IDEOLOGIQ semnează noua experiență digitală Porsche București, o platformă online construită pe performanță și inovație
DevCon 2025: peste 2500 de participanți și 50 de speakeri internaționali și locali se întâlnesc la București
“Orice te-ar aștepta la vizionare, suntem aici să te pregătim.”, o nouă campanie lansată de Imobiliare.ro și Sector 7 HUB: găsește-ți chiria cu ce proprietar vrei, dar începe de pe Imobiliare.ro
DevTalks vine la Cluj-Napoca in septembrie: 2.500 profesioniști și pasionați de tehnologie se reunesc în inima IT-ului din Transilvania
LUCA și SECTOR 7 HUB închină un toast cu covrigi și kefir pentru „De 15 ani coacem cu vino-ncoace” – campania aniversară LUCA dedicată celor care știu că pentru unele lucruri chiar merită să aștepți
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
Fosta platformă industrială Titan Mașini Grele intră în procedura de valorificare: un reper al industriei românești, disponibil pentru reconversie urbană
Narative și intersecții performative înaintea cortinei de final: Un turneu național și o cercetare subiectivă despre teatrul care se face altfel în România, a artiștilor Peca Ștefan și Cinty Ionescu
DevTalks 2025 transformă Bucureștiul în epicentrul tehnologiei din Europa de Sud-Est: 7.000+ participanți, 150+ speakeri și giganți globali precum OpenAI, Microsoft și GitHub
2025: Nouameapiesă? Peca Ștefan și Cinty Ionescu, într-un road trip (anti)performativ în zece orașe din România
difrnt. lansează „Spotlight” - pachete video specializate pentru branduri care vor să iasă în evidență
Gusturi din întreaga țară într-o singură Cămară - o nouă campanie lansată de Lidl România și MullenLowe România pentru produsele Cămara Noastră
Răzvan Popovici: Ce am învățat din tot ce am trăit este că nevoia de bine și frumos a oamenilor este constantă, dincolo de istorie și fluxul generațiilor
Vlad Magdici, Beans United: RevOps devine o prioritate strategică pentru companiile care urmăresc creștere sustenabilă
Next Advertising este alături de Autonom în comunicarea proiectului “Alături de antreprenorii RBL pe Via Transilvanica”














![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)


























