Articole care fac referire la Sorin Baican
„CATANE”: de la scenariu multi-premiat la comedie cinematografică rafinată. Filmul iconic de debut semnat de Ioana Mischie va fi lansat în curând în cinematografe. [Coming soon]
[În culisele StudioSet] Ina Bozdog: Agențiile și clienții se pierd de multe ori în această presiune de a livra cât mai repede și de a bifa niște deadline-uri, încât uită că în spatele unui livrabil frumos, se află ore, zile și nopți de muncă și stres
Cine e Moșul? McDonald’s și DDB România ne invită să pornim în căutarea lui, în noua campanie de Crăciun
Mihai Cazacu: Studioset a fost mereu un loc care a crescut talente, a investit în ideile oamenilor săi și în tehnologia instrisec necesară pentru a le pune în scenă
Festivalul de la Cannes anunță singurul proiect românesc selectat în competiția imersivă: “Human Violins: Prelude”, realizat de Ioana Mischie, reprezentând o performanță istorică pentru domeniul artelor digitale din România
Guvernul Copiilor 2. Ioana Mischie: Miza nu este doar despre cum putem imagina viitoruri exterioare, ci și despre cum putem imagina viitoruri interioare, despre cum putem avansa conștiința umană
McDonald’s lansează doi burgeri noi, cu gust de sărbătoare, și invită românii să-i descopere pe toți cei care aduc Crăciunul în noua campanie #TheChristmasBringers, semnată DDB România
Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea
[Regizor în 30 sec] Goran Mihailov: Trendul va fi ca “reclama” să fie puțin mai subtilă, mai puține packshoturi seci și mai multă emoție și îndrăzneală
The Spheres City x Tangible Utopias, franciza VR regizată de Ioana Mischie, câștigă prestigiosul Open Frame Award, la goEast Film Festival 2021
[Regizor în 30 sec] Germain Kanda: Pentru majoritatea reclamelor a fost necesar să filmăm o variantă în care personajele purtau mască și încă una fără mască
Imaginația copiilor a catalizat Tangible Utopias, singurul proiect VR care încă din etapa de dezvoltare a dus România la Cannes XR, Bienala de la Veneția și VRDays Europe
Tangible Utopias, proiectul VR regizat de Ioana Mischie, este selectat la Venice Gap Financing Market în cadrul Bienalei de la Veneția
Ioana Mischie: Avem nevoie mai mult ca oricând de forme de solidaritate, de viziuni colaborative, de eforturi glocale și trans-naționale
Noua campanie de rebranding Jerry’s Pizza, gândită de ontheroof, vrea să știe ce ai face pentru ultima felie de pizza
Filmele mute prind voce. 7 victime ale violenței domestice rup tăcerea și dublează filmele mute pentru a-și spune povestea
Horea Pascu (Blue Island Productions): In urma cu 7-10 ani, aproape toata muzica pe care o licentiam era pentru spoturi TV; azi, campaniile exclusiv online ocupa un loc din ce in ce mai important
"Cel mai dificil a fost să o facem pe fetiță să zâmbească". Despre campania "Pâine și Mâine", cu Cristina Moșteanu (World Vision România)




















![[La Birou] Studioset - productia video, vedere din interior](https://media.iqads.ro/2014/03/collage1-cover-410.jpg)











