
Articole care fac referire la VMLY&R Commerce/Geometry
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii VMLY&R Commerce/Geometry


Matei Vasiliu: Vrem sa punem capat odata pentru totdeauna lipsei unui brief decent, vrem ca designerii sa nu mai alerge dupa plati “uitate” si sustinem proiectele care au un scope of work bine definit si timpi de lucru realisti
![[Punct. Și de la capăt] Oana Dimofte: Fiecare zi în care am făcut ce mi-a plăcut, ce mi-am dorit și am avut luxul de a alege cu cine îmi petrec timpul este cea mai mare reușită](https://media.iqads.ro/2022/12/fotojet-2022-12-13t165358-126-cover-410.jpg)
[Punct. Și de la capăt] Oana Dimofte: Fiecare zi în care am făcut ce mi-a plăcut, ce mi-am dorit și am avut luxul de a alege cu cine îmi petrec timpul este cea mai mare reușită
![[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business](https://media.iqads.ro/2022/11/00-poza-landscape-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Alex Petrescu: „Avem o idee mișto” nu mai convinge pe nimeni. Directorii de creație sunt forțați să creeze o nouă specie de creativitate, adaptată la business

L’Oréal Paris Préférence Vivid Colours este hair stylist pentru Irina Rimes în primul concert în Metaverse din România

SocialPedia 40: Ce trebuie să știi despre Video Marketing în 2022, cu Silviu Antohe, Mugur Pătrașcu şi Ioana Puiu
![[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult](https://media.iqads.ro/2022/07/traianpanghe-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
![[Account Life] Diana Minculescu: Ma fascina rolul industriei de a aduna oameni diversi cu personalitati si opinii puternice](https://media.iqads.ro/2022/06/dsc-1459-1-cover-410.jpg)
[Account Life] Diana Minculescu: Ma fascina rolul industriei de a aduna oameni diversi cu personalitati si opinii puternice

„Atunci când ne dorim să reținem talentele, trebuie să le oferim angajaților flexibilitate și autonomie”. Iată cum a fost la „Timișoara HR Vibes” 2022
![[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta](https://media.iqads.ro/2021/12/fotojet-2021-12-13t104751-114-cover-410.jpg)
[Comunicare ca la carte] Claudiu Dobrita: Publicitatea ca job s-a comoditizat, a devenit mai mult “treaba” si mai putin “coolness”, ceea ce e foarte bine in esenta

Despre leadership, culturi dominante si limite personale cu Roxana Nita si Simina Zidaru, la Google Rare Academy
![[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate](https://media.iqads.ro/2021/11/pjimage-11-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Alex Strimbeanu: Acum ne dorim sa facem publicitate care sa nu arate neaparat a publicitate

Sorina Topceanu: A fost o provocare să identificam pereții potriviți și să găsim soluții pentru crearea acestor eco graffiti-uri – mușchi, vopsea cu efect de purificare a aerului
![[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor](https://media.iqads.ro/2021/09/mugur-4-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Mugur Patrascu: Am trecut prin toate tipurile de publicitate, de la BTL prin ATL si digital, dar mai voi referi mereu la mine ca la un account care a devenit antreprenor
![[Obsesii part-time] Sandra Cristu: am dat mirajul controlului din viața de zi cu zi pe ore întregi de încercări și nereușite în lumea asta](https://media.iqads.ro/2021/09/cbd66157-c1c0-456f-9955-0bdb45ef75a0-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Sandra Cristu: am dat mirajul controlului din viața de zi cu zi pe ore întregi de încercări și nereușite în lumea asta

Trăiește așa cum simți, prima campanie FRACTAL Communications pentru Beck’s a câștigat Silver Effie 2021

Costina Dinulescu: Oty și creionul magic vrea sa trateze problema bullyingului intre copii, dar o face intr-o maniera usor de inteles pentru cei mici
![[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție](https://media.iqads.ro/2021/06/bogdan-costin-saatchi-saatchi-the-geeks-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Bogdan Costin: Creativul publicitar nu a dispărut încă, dar e o specie pe cale de dispariție
![[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how](https://media.iqads.ro/2021/06/andreea-golban-group-creative-director-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andreea Golban: Îmi amintesc cât de greu mi-a fost să învăț meserie de capul meu. Nu tu școală de advertising, nu tu mentori, nu tu know-how
![[Art & Magic] Mădălina Andronic: Dacă nu spunem lumii la ce suntem buni, nu vine nimeni să ne bată la ușă ca să descopere ce frumoși și pricepuți suntem](https://media.iqads.ro/2021/02/fotojet-2021-02-22t113857-822-cover-410.jpg)
[Art & Magic] Mădălina Andronic: Dacă nu spunem lumii la ce suntem buni, nu vine nimeni să ne bată la ușă ca să descopere ce frumoși și pricepuți suntem
![[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă](https://media.iqads.ro/2021/02/3-1-cover-410.jpg)
[Regizor in 30 sec] Sarra Tsorakidis: Cred că la noi nu există curajul necesar pentru a face reclame la nivel de artă
![[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru](https://media.iqads.ro/2020/12/iqads-muzica-in-reclame-poza-sbe-10dec-cover-410.jpg)
[Ad Music] Sabin Belușică: Orice brand poate să se definească prin muzică și poate ar fi bine dacă ar face acest lucru

Din bucătărie în bucătărie, FRACTAL Communications spune povestea uleiului Spornic Omega 9 în noul spot TV

SocialPedia 21: Despre campanii cu influenceri și smart leadership cu Maurice Munteanu, Gabriela Lungu, Teo’s Kitchen și Madi Rădulescu

Geometry anunță lansarea platformei internaționale #UpForCollab. O inițiativă menită să ofere sprijin oamenilor din industriile creative în contextul pandemiei
![[Cupa Agentiilor la Gaming] Stefan Matei: Mi-ar placea sa vad fata generatiei actuale cand citeste despre individul care a jucat primul joc la 12-13 ani...](https://media.iqads.ro/2020/10/fotojet-39-cover-410.jpg)
[Cupa Agentiilor la Gaming] Stefan Matei: Mi-ar placea sa vad fata generatiei actuale cand citeste despre individul care a jucat primul joc la 12-13 ani...

Per Pedersen lasă Grey pentru a lansa & The Network – un nou tip de rețea creativă globală condusă și patronată tocmai de agenții

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[SoMe 2020] Octavian Aftanasa: Așa vorbește internetul și dacă vrei să-l înțelegi, trebuie să să-i vorbești limba](https://media.iqads.ro/2020/07/img-20200224-wa0010-cover-410.jpg)