[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii

[Refresh creativ] Bogdan Teodorescu: Consumatorii s-au schimbat, targeturile se suprapun. E mai mult zgomot, toata lumea țipă din toți rărunchii

E mai mult de muncă în industria creativă, mirajul publicității a mai apus, ritmul e mai alert, dar oamenii sunt mai apreciați, crede Bogdan Teodorescu, Creative Director VMLY&R. Încrederea în echipă e cea mai importantă și tocmai de aceea, ca director de creație, se bazează pe două principii de bază: libertate și răbdare.

”Îmi place să ascult și să las cât mai multă libertate. Cred că dacă încerci să-ți impui ideile by default, ești greșit. Suntem într-un sport de echipă și de cele mai multe dăți, trust pays back. Ownershipul e mai puternic dacă nu dai feedback doar de dragul feedbackului”, spune Bogdan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related