[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament

Dezamagirea este frecventa in randul publicitarilor. Surprinzator, nu? Ea nu-i ocoleste nici pe seniori, nici pe juniori. Nici pe cei din strategie, nici pe cei din restul departamentelor. Nu la fel de frecvent este, insa, si managementul eficient al dezamagirilor, un subiect pe care il vom aborda numaidecat.

Un interviu cu Cristina Ungureanu, Head of Strategy la Geometry Global, inseamna timp castigat daca esti mini-planner pe undeva. Ea insasi pastoreste doua asemenea personaje de agentie (un Junior Strategic Planner si un Social Media Strategist), pe care nu conteneste sa-i laude. Ca Daenerys Targaryen cu dragonii ei. Dar este foarte bine asa: cand munca se vede, ea trebuie sa fie povestita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related