Ursus lanseaza campania "O noua atitudine pentru Echipa Nationala"

URSUS, sponsorul principal al Nationalei Romaniei, readuce pasiunea pe teren si in tribune prin noua campanie "URSUS - O noua atitudine pentru Echipa Nationala".

Noua campanie, dezvoltata impreuna cu Publicis Romania si lansata din 27 martie, marcheaza practic venirea lui URSUS alaturi de Nationala si trecerea la o noua atitudine. O atitudine pozitiva, fara huiduieli si fluieraturi, fara scuze, superstitii si tribune goale. O atitudine de incredere a suporterilor in jucatori si a jucatorilor in suporteri. O atitudine de daruire totala pana in ultimul moment atat in teren cat si in tribune.

"In calitatea sa de partener si suporter al Nationalei, URSUS vrea sa schimbe atitudinea din jurul celei mai iubite echipe din Romania. URSUS - O noua atitudine pentru Echipa Nationala este conceptul care ii provoaca si ii motiveaza sa aleaga perspectiva pozitiva a situatiei, oricat de dificila ar fi ea. Campania noastra vrea sa readuca pasiunea pentru fotbal, valurile in tribune si increderea reciproca intre suporteri si jucatori", a explicat Harry Ioncica, Senior Brand Manager URSUS.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related