[EFFIE 2010] 4 EFFIE-uri pentru Graffiti, in 4 categorii diferite

Buzz cu Stefan Chiritescu (Head of planning), Dan Sendroiu (Strategic Planner), Adrian Docea (Strategic Planner), Graffitti BBDO

IQads: Dacia a luat al 7-lea premiu (Bronze, Durables) in al 7-lea an de participare. Care e "ingredientul" comun in case-urile de Effie ale Dacia?
Dan Sendroiu: Sunt mai multe ingrediente comune. Primul care imi vine in minte e agentia - anul asta sarbatorim 10 ani alaturi de Dacia. Dar asta nu apare in brief-ul de Effie. In al doilea rand e faptul ca echipa de la Dacia practica un marketing bazat pe cercetare si masurare. Asta ne permite sa intelegem consumatorul, sa validam comunicarea, sa o ajustam si sa-i masuram efectele. Nu in ultimul rand, faptul ca Dacia investeste in cercetare ne pune la dispozitie suficiente date pentru a scrie cazuri de Effie asa cum trebuie. Prin urmare, nu e o coincidenta ca de 7 ani doar doua sunt numele care se aud negresit pe scena Effie: Andi Moisescu si Dacia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Related