Creativ la multi-nationala. Cateva observatii.

Creativ la multi-nationala. Cateva observatii.

Nota redactiei: Eugen Suman lucreaza din mai 2011 la JANDL Bratislava, unde este Senior Copywriter. In Romania, a lucrat la Graffiti BBDO, Grey, Godmother si Ex aequo. A colaborat ca freelancer cu BBH London, TAG Redworks London, WorldWriters and LoveEurope.

Va spuneam data trecuta, acum vreo 3 ani, cum e intr-o agentie mica si/sau independenta. A sosit timpul sa vorbim un pic si despre multi-nationale. Inainte de a incepe, insa, cateva precizari:

• articolul se adreseaza celor care nu au experienta multi-nationalei sau nu lucreaza (inca) in domeniu;
• continua o serie de articole care impartasesc din experienta pe care am acumulat-o lucrand in diverse agentii din tara;
• este subiectiv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related