Bergenbier sau despre complicitatea masculina intr-o noua executie TV

Noul spot TV realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul in special pe proprietatile produsului si pe componentele sale. "Comanda" este un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina.

"Brieful cerea un spot care sa vorbeasca despre calitatea si gustul berii care poarta marca Bergenbier, vazute din perspectiva imaginii masculine a brandului. Pentru ca, desi aveam de-a face cu un spot concentrat pe atributele produsului, comunicarea pe care am construit-o pentru acest brand ne cerea sa ramanem fideli complicitatii masculine si resurselor ei de umor si ironie. Asa ca am primit - cu generozitate chiar - votul de incredere al clientului cand am propus un spot in linia comunicarii pe care am construit-o pana acum. Un spot a carui idee a venit spontan, dintr-o intamplare amuzanta reala, petrecuta la filmarile de la "Cainele". Un spot in care devine evident ca barbatii aleg intotdeauna sa bea ce le place, ce ii reprezinta si ce le alimenteaza umorul si complicitatea: berea adevarata", precizeaza Irina Burlan, copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related