In cadrul noii campanii, Volksbank sustine oamenii care impartasesc cu cei dragi bucuriile simple ale vietii

In cadrul noii campanii, Volksbank sustine oamenii care impartasesc cu cei dragi bucuriile simple ale vietii

Volksbank a lansat campania "Lectii de bucurii simple" care se desfasoara in perioada 12 octobrie – 31 decembrie, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR. Campania, creata de Graffiti BBDO si care cuprinde executii TV, print, radio si online, completeaza strategia Volksbank din 2011 potrivit careia banca apreciaza oamenii care au redescoperit bucuriile simple ale vietii.

Prin intermediul campaniei, Volksbank isi arata sutinerea fata de cei dornici sa oferi lectii de bucurii simple celor dragi. Astfel, Volksbank a lansat Creditul de Consum fara ipoteca imobiliara - cu dobanda fixa de 13%, pentru imprumuturi de pana la 45.000 lei, care ofera beneficiarilor asigurare de viata si acces la Internet Banking – si Contul de economii - cu dobanda de 5% la creditele in lei, platita zilnic, care ofera inapoi utilizatorilor 50% din comisioanele tuturor tranzactiilor efectuate prin Internet Banking.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related