Storyscapingul prinde glas la CNSC, alaturi de specialistii Comunicarii

Storyscapingul prinde glas la CNSC, alaturi de specialistii Comunicarii

Nume mari din industria Comunicarii vor dezbate conceptul de Storyscaping la cea de-a 12-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, pe 23 si 24 aprilie, la Universitatea Europei de Sud Est Lumina (Soseaua Colentina, 64b). Toate informatiile despre eveniment se regasesc pe site, iar inscrierile se fac prin completarea formularului de pe site. 

Prima conferinta, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, ii are ca invitati pe Paul Markovits (Vicepresedinte Marketing, Carlsrom) si pe Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett). In cadrul conferintei, studentii vor avea ocazia sa afle ce presupune acest concept, cum a aparut in Romania si ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii, in care sa ii integreze pe consumatori si sa ii aduca mai aproape de valorile lor.

Cea de-a doua conferinta, intitulata Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, va fi sustinuta de catre Iulian Padurariu (Managing Partener, MARKS), Sorin Psatta (Integrated Communication Director, Graffiti BBDO) si Vasile Alboiu (Creative Director, Seniorhyper), invitati ce vor surprinde importanta implicarii consumatorului in strategia de brand, precum si interactiunea permanenta cu acesta, prin intermediul tuturor canalelor de comunicare. Mai mult decat atat, aceasta conferinta analizeaza impactul pe care il poate avea utilizarea simultana a canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului si tehnicile folosite pentru ca mesajul sa fie unitar si coerent.

A treia conferinta, Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povesti, ii are ca invitati pe Stefan Vasilachi (Head of Art, Geometry Global), Sebastian Olar (Group Creative Director, McCann Erickson) si Arpad Rezi (Senior Art Director, McCann Erickson). In cadrul acestei conferinte, invitatii vor analiza conexiunile emotionale in crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public si transformarea brandului intr-un lovemark, prin Storyscaping. Toate acestea vor fi completate de exemple de branduri cu o identitate vizuala de remarcat.

Ultima conferinta, Storyscapingul: noua strategie in construirea unui brand de succes, este sustinuta de catre Bianca Dumitrascu (Art Director, Leo Burnett), Valentin Radu (CEO, Marketizator) si Matei Psatta (Digital Strategy&Social Media Director, Leo Burnett).

Invitatii vor surprinde punctual avantajele si dezavantajele acestei strategii, povestea impartasita dintre brand si consumator, efectele pe care le are asupra imaginii unui brand, precum si concluzii si previziuni ce vizeaza domeniul. 

Conferintele vor fi completate de studiile de caz, care le vor oferi participantilor ocazia sa inteleaga si mai bine tema congresului.

Evenimentul va include doua studii de caz, cate unul in fiecare zi: Dacia, despre campania Parfum de poveste, sustinut de catre Raisa Beicu (Specialist PR Dacia) si Mihai Costache (Copywriter Publicis), si Grolsch, despre platforma Experimentalist.ro, sustinut de catre Andrei Lascut (Brand Manager Grolsch).

Participantii vor beneficia de o experienta completa in cadrul workshopurilor, unde vor pune in aplicare principiile invatate in crearea unei strategii de tip Storyscaping. Workshopurile se vor desfasura simultan, in ambele zile de eveniment, incepand cu ora 16:00. Participantii pot alege sa participe la unul dintre urmatoarele workshopuri sustinute de: Dacia, Ursus, iLeo, Geometry Global, Interactions, Atelier 7, Pastel, Mercury 360 si McCann Erickson.

Mai multe detalii despre eveniment si despre modalitatile de inscriere puteti afla pe site. Inscrierile se fac pana pe data de 17 aprilie 2015, iar taxa poate fi achitata pana pe data de 22 aprilie 2015.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related