[Unde esti, brandingule?] Irinel Ionescu (Ampro): Cel mai mult ma enerveaza internationalizarea asta dusa la extrem, in care multe branduri locale isi pierd diferentiatorii si identitatea

[Unde esti, brandingule?] Irinel Ionescu (Ampro): Cel mai mult ma enerveaza internationalizarea asta dusa la extrem, in care multe branduri locale isi pierd diferentiatorii si identitatea

O parte din munca agentiilor de branding se dedica, inca, educarii clientilor. Dar asta nu e nici surprinzator, nici trist. Multora dintre cei care lucreaza in domeniu le este greu spre imposibil sa le explice propriilor parinti cu ce se ocupa, spune jumatate in gluma, jumatate serios, Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro. Lumea vrea in continuare un logo frumos.

Cum ne afecteaza neintelegerea asta? Se vede in valoarea pietei de branding din Romania.

Adaugam la asta si instabilitatea fiscala din ultima perioada din Romania si strategia de aliniere internationala a branding-ului si ajungem la o conturare plastica a felului in care a evoluat domeniul: "ca un om care incearca sa urce pe o scara rulanta care coboara". Avem si parti bune: clienti din zona start up-urilor si afacerilor de familie care stiu ce vor, dar spre deosebire de anii trecuti, nu mai cred ca si pot sa faca singuri, o evolutie in zona de educatie, profesionalism si competente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Related