Provocarea creativă OTP DESIGN FOR SAFETY, concurs de design de măști. Ce au în comun măștile de protecție și coolness-ul?

Provocarea creativă OTP DESIGN FOR SAFETY, concurs de design de măști. Ce au în comun măștile de protecție și coolness-ul?

Trăim vremuri care ne-au schimbat, vremuri care ne-au învățat să ne adaptăm la un nou stil de viață și să apreciem altfel lucrurile bune și frumoase care ne înconjoară, să privim lumea cu alți ochi și să ne reinventăm. Noul stil de viață ne-a impus și un set de reguli pe care trebuie și vrem să le urmăm, o conduită care și ea aduce tot felul de schimbări în rutina zilnică, iar printre aceste schimbări se află și recuzita cu care vom ieși zilnic din casă.

Pe lângă lucrurile de care nu te poți despărți când ieși din casă, cheile, telefonul, portofelul, acum avem un set extra de accesorii, format din igienizante, mănuși și măști. Deci dacă tot avem aceste noi reguli de urmat, de ce să nu le facem mai plăcute, mai creative, mai cool?

Am ieșit într-un final din izolare, dar respectăm normele sanitare în continuare, moment optim pentru ca OTP Bank România și GMP PR să lanseze provocarea creativă OTP DESIGN FOR SAFETY, un concurs de design de măști adresat tinerilor studenți, precum și designerilor graficieni care vor să aducă o notă de optimism în această perioadă provocatoare. Și, de ce nu, un strop de inspirație și de coolness, să ne mai ridice moralul greu încercat.

 

Provocarea

Chiar dacă ești student sau la început de drum în artă și design, intră în competiția OTP DESIGN FOR SAFETY.
Înscrie propria colecție de măști și poți câștiga o tabletă grafică WACOM Intuos Pro M.

Subiectul concursului este realizarea unei colecții cu 4 design-uri grafice pentru măștile de protecție, atât de necesare în perioada imediat următoare, care să aducă o notă de optimism în aceste vremuri pline de provocări. Fiecare artist este liber să își exprime creativitatea și să redea în viziune și stil propriu o colecție alcătuită din măști pentru întreaga familie.

Perioada de concurs: 25.05.2020 - 08.06.2020

 

Brief-ul

Pe tine ce te inspiră zilele astea? Poate ai văzut cu alți ochi copacul din fața blocului pe care până acum nici nu l-ai remarcat, poate drumul până la magazin ți s-a părut cea mai aventuroasă călătorie sau poate, de când stai mai mult în casă, ai început să-ți cunoști vecinii și le-ai aflat poveștile, pentru că prin pereții blocului îi auzi în fiecare seară. Poate te-ai refugiat cu totul în online și te inspiră mai degrabă serialele sau jocurile. Orice te inspiră, tu lasă-ți imaginația liberă și arată-ne cum vezi o colecție de măști de protecție pentru întreaga familie.

Dacă tot respectăm regulile impuse de pandemie, îți mai dăm și noi câteva reguli pe care să le respecți pentru a te înscrie în concurs:

  • Fiecare înscriere va conține o colecție cu 4 design-uri pentru: Fată, Băiat, Unisex, Copii;
  • Lucrările înscrise vor avea ca reper culorile brandului OTP Bank România, disponibile pentru descărcare pe platforma;
  • Lucrările pot include elemente din logo-ul OTP, dar NU sigla integrală (fără denumirea OTP Bank);
  • Fiecare colecție se va realiza exclusiv pe baza șablonului furnizat de OTP Bank Romania, disponibil pentru descărcare pe platforma otpartgallery.ro;
  • Lucrările se pot înscrie în două categorii
    - Categoria studenți
    - Categoria designeri la început de drum;
  • Înscrierea se face la adresa de mail [email protected]. Fiecare participant va atașa colecția realizată pentru înscriere, care va conține 4 modele de mască: Fată, Băiat, Unisex, Copii;
  • Dacă lucrarea înscrisă depășește 9MB, aceasta va fi încărcată pe un link de wetransfer cu durata de valabilitate de 7 zile, iar link-ul va fi adăugat în corpul e-mailului de înscriere;
  • Participanții vor transmite înscrierile în perioada de desfășurare a Campaniei: 25.05.2020, ora 09:00 – 08.06.2020, ora 23:59;
  • Participanții vor livra toate datele de contact cerute de Organizator prin intermediul e-mailului, pentru validarea înscrierii, respectiv: nume, prenume, localitate, telefon, data de naștere, categoria la care se face înscriere (student sau designer). Înscrierile care nu conțin toate aceste informații, nu vor fi luate în considerare;
  • Un participant poate înscrie un număr nelimitat de colecții.

 

Juriul și jurizarea

Desemnarea câștigătorilor se va face prin jurizarea înscrierilor de către membri OTP Bank România și reprezentanți ai GMP PR și vor fi anunțați atât pe pagina oficială de Facebook OTP Bank România, cât și pe platforma otpartgallery.ro, în data de 12.06.2020.

Membrii juriului:

  • Attila Kelemen, Director Marketing și Comunicare, OTP Bank România SA
  • Anca Stoean, Director Adjunct Marketing și Comunicare OTP Bank
  • Ioana Corina Mănoiu Burlan, Managing Partner GMP PR
  • Octavian Gheorghe, Director Creație GMP PR

 

Criterii de jurizare

Notele vor fi stabilite calculând criteriile definite, cu calificative de la 1 la 5:

  • originalitatea designului
  • respectarea elementelor de brand definite
  • relevanța

Cele 3 criterii vor avea aceeași pondere în calculul final. Ponderea votanților în calculul notei finale este egală. Dacă două idei vor primi același punctaj, departajarea se va face în funcție de ordinea înscrierii lucrării în concurs.

 

Premiul

Pentru că vrem să stimulăm spiritul creativ și să susținem evoluția tinerilor creativi, vom oferi premii constând în 3 tablete WACOM Intuos Pro M.

Cei trei câștigători vor fi anunțați pe data de 12 iunie 2020, pe canalele sociale ale OTP Bank România și pe platforma otpartgallery.ro. Regulamentul și informații utile despre concurs sunt disponibile aici.

Dacă ești student sau designer și ai idei cool pentru outfit-ul pandemic, care să aducă acel strop de culoare și optimism pentru întreaga familie, așteptăm propunerile tale de design de măști la adresa [email protected].

 

Echipele campaniei:

Echipa OTP Bank România: Attila Kelemen (Director Marketing și Comunicare), Anca Stoean (Director Adjunct Marketing și Comunicare), Roxana Peptine (Junior Brand Manager)

Echipa GMP PR: Octavian Gheorghe (Creative Director), Alexandru Dascălu (Art Director), Raluca Marinescu (PR Manager), Andra Dobru (Social Media manager)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related