[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok

[Retro Vibes] Petrecerea care nu se termină niciodată. Pepsi lansează cel mai lung brand challenge trending pe Tik Tok

Avem un party cu muzică bună pentru toate gusturile, vedete alese și invitați speciali. Poți să vii și să pleci când vrei, poți purta orice: glam, casual, șlapi sau costum de baie, să participi de oriunde te-ai afla. E un party fără bilet de intrare sau reguli ciudate de etichetă. Important e să te lași purtat de imaginație, iar ritmul și atmosfera evenimentului vor face restul. Petrecerea anului e chiar aici. Ei, nu chiar aici, ci pe Tik Tok, unde Pepsi dă ritm verii, prin cea mai lungă serie de challenge-uri, reunite sub #ȘiIeriȘiAzi.

De ce spunem că ea nu se termină niciodată? Pentru că nici nu știm când a început, de fapt. E o stare de bine, purtată în timp prin melodii pe care au dansat și au iubit mai multe generații și continuă acum cu interpretări și ritmuri noi. Și poate fi dusă mai departe la nesfârșit, atât timp cât știm să ne bucurăm împreună de vară, de muzică și de dans.

 

Ritmuri vechi, dar noi, de vară

5 artiști, 5 melodii vechi (și totuși noi), 15 influenceri și o petrecere lungă cât o vară la care să participe toată România. Cu #ȘiIeriȘiAzi, Pepsi lansează cea mai lungă serie de challenge-uri pe TikTok din Romania. Fiecare provocare este diferită, dar are fix ritmul potrivit pentru a simți vara și pentru a o face mai frumoasă, în ciuda condițiilor din jur. 

Prin campania Pepsi Retro Studio, ne bucurăm de inovațiile mediului digital și de tehnologie, pentru a preschimba vara lui 2020 și a crea o atmosferă de apropiere, chiar și în condițiile distanțării sociale.

„Pepsi e un brand care a inspirat generații întregi de-a lungul anilor, iar prin această campanie de vară, am vrut să continuăm să fim un simbol al optimismului și al noilor începuturi. 

În stilul Pepsi, ne-am dorit să facem, din nou, cool câteva dintre cele mai frumoase amintiri românești și să dansăm toată vara pe hit-uri reinterpretate de artiști români. 

Tik Tok s-a integrat natural, fiind cea mai potrivită platformă digitală pentru a duce mai departe acest concept. Cum? Cu ajutorul celui mai lung brand challenge trending lansat de Pepsi”, spune Alexandra Constantin, Brand Manager Pepsi.

Startul petrecerii a fost dat de Smiley și Adeline, pe 2 iulie. Oamenii au dansat, au cântat, s-au bucurat și au participat la challenge, iar acum urmează o nouă provocare. 

Chiar azi, de la ora 17.00, Pepsi lansează al doilea challenge, pe o melodie reinterpretată de Feli. O melodie pe care s-a dansat mult și care, iată, dă ritm iar verii, acum și pe Tik Tok:

Joi, 16 iulie, de la 17:00, muzica se aude tot de la Pepsi Retro Studio si Virgin Radio România!

Petrece cu Feli LIVE pe YouTube Pepsi România unde lansăm o nouă melodie veche!

 O să fie joc, dans, surprize și super premii retro-cool!

Click attend la event, share cu prietenii și bucurați-vă cu toții de cele mai tari vibe-uri ale verii!

 

 

Cel mai tare party retro-cool, cea mai mare provocare

Ideea unei petreceri care să unească timpurile și să transforme vara lui 2020 a pornit de la sticla Pepsi-Cola, foarte prezentă & populară în România în anii 80-90. Așa a apărut conceptul Pepsi Retro Studio, care unește o serie de evenimente de-a lungul verii, printre care și relansarea unor melodii vechi, românești, de către 5 artiști contemporani. Ritmurile populare sunt readuse în actualitate, cu un vibe nou, așa cum se întâmplă la cele mai tari petreceri. 

De data asta, însă, petrecerea are loc pe Tik Tok și în multe și diferite forme virtuale. Compania inovează conținutul digital pentru a lua optimismul din trecut și a aduce în prezent spiritul de distracție care lipsește acestei perioade.

"La momentul brainstormingului știam deja că urmează să fie o vară… specială. Am început să ne gândim cum să păstrăm lucrurile fun din vacanță dar și să rămânem distanțați social. 

Aveam deja un playlist de 5 piese retro reinterpretate cu susținerea Pepsi, cei mai vizibili artiști ai momentului și, din fericire, pe colegii din SM care au avut răbdare să ne spună cum stă treaba cu TikTok.

Așa a apărut cel mai lung party de vară de pe TikTok, o petrecere care durează 3 luni, cu dans, muzică și distracție. Și care, așa cum o spune și campania, îmbină cele mai cool lucruri de ieri și de azi", spune Dragoș Aliciu, Kubis Interactive Senior Copywriter.

Fiecare lansare de piesă are un challenge pe TikTok dedicat, cu original sound (cut din piesa lansată). #SiIeriSiAzi devine, astfel, cea mai lungă serie de challenge-uri pe TikTok al unui brand în România.

“Când am intrat pe TikTok cu brandurile PepsiCo, am știut că vom avea o misiune grea: să cream fix tipul de conținut potrivit pentru platformă, în timp ce rămânem fideli valorilor de brand. 

În afară de propriile campanii locale create acum câteva luni, nu am avut niciun exemplu către care să ne uităm. Am testat și am învățat. Iar campania Pepsi, #ȘiIeriȘiAzi, e o provocare și mai mare pentru noi: cinci melodii diferite, cinci artiști diferiți, mulți creatori de conținut și cel puțin două luni de expunere, în care suntem trending“, explică Laurențiu Ion, Sr Digital Marketing Manager.

 

Eliberează-te de plictiseală & bucură-te de vară

Adevărul e că, în mod previzibil, eram cam blazați vara asta. Dar un vibe bun poate scoate pe oricine din plictiseală. Îți iei o geacă de vinilin, pornești pe urmele unui ritm bizantin, și apoi te trezești cântând și dansând Adeeelin, Adeliiiinaaaaaaa. Pe 2 iulie, Pepsi a lansat primul challenge cu Adeline, piesa reinterpretată de Smiley. Tik tokerii au fost provocați să se elibereze de plictiseală și să încerce ritmurile vechi și noi ale verii.

Și cât să poți să zici Aaadeeeliine, tiktokerii au venit la party, cu tot ce au avut la îndemână: o sticlă de pepsi, mișcări noi de dans, decoruri din natură sau de acasă, șlapi, rochii glam sau costume de baie. Până la urmă, vara se poate trăi oriunde pe ritmul potrivit.

Cu sărituri spectaculoase, efecte de dedublare, dans în oglindă, românii au fost prezenți la challenge după cum urmează:

Toate video-urile provocării pot fi urmărite aici.

Trageți-vă puțin sufletul, dar nu prea mult. Petrecerea e de abia la început, Pepsi a pregătit mai multe provocări pentru vara 2020.

Și azi, la 17.00, se lansează a două provocare, pe melodia reinterpretată de Feli.

 

De data aceasta, provocarea va pleca pe Tik Tok de la Ștefania (@cristinaa.stefaniaa).

Cel mai tare party Pepsi retro-cool continuă, iar tu ești invitat să te miști pe vară!

Caută cele 5 piese cool #SiIeriSiAzi, dansează-le în felul tău și bucură-te de vibe-urile mișto de vară! Hai, arată-ne cum te bucuri de vară!

Așa că live the moment & enjoy the summer, lasă trecutul și amintirile în urmă. Acesta este noul challenge Pepsi. Vino și tu la petrecere. Tot ce trebuie să faci este să cauți videoclipurile oficiale și apoi să postezi versiunea ta. Cel mai energizant ritm, știm, este acela care unește cât mai mulți oameni într-o provocare comună.

 

Echipa campaniei

Pepsi

Iuliana Dragomir – Sr. Brand Manager
Alexandra Constantin – Brand Manager
Ema Bădângă – Jr. Brand Manager
Georgiana Nițu – Jr. Brand Manager
Laurențiu Ion – Sr. Digital Marketing Manager
Oana Andone – Digital Specialist

OMD
Dana Constantin  - Digital Manager
Maria Ilie – Media Manager
Irene Derasadurian – Media Executive
Razvan Meirosu – Media Director

Kubis Interactive
Ada Gheorghiu – Group Account Director
Stefania Bercu – Strategic Planner
Iulia Bivolaru – Account Manager
Sebastian Luba – Head of social media
Vlad Iosipescu – Social Media Manager
Maria Man - Social Media Manager
Dragos Aliciu – Senior Copywriter
Alexandra Aliman – Copywriter
Victor Firan – Art Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related