[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea

[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea

Știi tot ce mișcă la Champions League și visezi că îi dai pasa decisivă lui Messi. Sau, din contră, nu ai înțeles exact care e treaba cu offside-ul. Îți curge fotbalul în vine, urli la goluri de te aud cei din blocul de vizavi și respiri altfel când încep meciurile din UEFA. Sau nu. Indiferent că ești un fan pasionat al fotbalului sau doar un privitor ușor interesat de balonul rotund, spectacolul acestui sport acaparează pe toată lumea. Iar Lay’s vine în întâmpinarea tuturor pentru a face vizionarea meciurilor din UEFA Champions League de neuitat și a transforma seara cu prietenii în ceva memorabil. Campania ”Deschide Lay’s. Începe meciul” vine cu mega-surprize și super-premii, boți pe WhatsApp, Antrenori de Canapea și, în buna tradiție a brandului, cu multă distracție și legendarii în ale fotbalului, Hagi, Messi și Martens.

 

Sărbătoarea sportului rege

În orice gașcă de prieteni sunt fani declarați ai sportului rege și cei care nu știu decât două nume de fotbaliști. Sunt cei care știu exact câte goluri s-au marcat la Mondialul din ’94 și cei care se uită ocazional la meciuri cu prietenii. Asta nu e important. Ceea ce contează cu adevărat e experiența vizionării împreună a meciurilor. Pentru că fotbalul înseamnă pasiune, competiție și emoții, dar, mai mult decât atât, fotbalul e despre prietenie, distracție, ocazia de a trăi împreună momente intense și meciuri spectaculoase savurate cu prietenii la un Lay’s.

Pentru un pasionat de fotbal să ai oportunitatea de a implementa o astfel de campanie este echivalent cu trofeul UEFA Champions League. Un pic romantic, știu, dar când vorbim de un proiect global unde ai ocazia de a adăuga valoare locală te bucuri ca atunci când ridici trofeul deasupra capului. Ne-am dorit o campanie prin care toți consumatorii Lay’s să se bucure de fotbal, fie că sunt cei mai înfocați fani sau vor doar să socializeze, important este să savureze momentele petrecute alături de prieteni. Un mare BRAVO echipelor pentru idei și implicare!, spune Alexandra Burdulea, Brand Manager Lay’s.

După o lungă pauză, fotbalul s-a întors la normal, cu zeci de mii de fani în tribune și spectacol pe teren. Pentru a sărbători această revenire la normalitate, Lay’s, sponsor oficial UEFA Champions League, vine cu o super-campanie care să îi reunească pe toți fanii fotbalului, fie ei spectatori ocazionali sau mega pasionați, în aceeași echipă. În premieră, brandul lansează și  o activare al cărei element central este un chatbot WhatsApp.

Ca de fiecare dată, campania Lay’s Football e deja unul dintre highlight-urile mele din anul acesta. De ce? Păi cum să nu se încordeze mușchiul creativității când ai parte de un brief care înțelege atât de bine de ce sportul ăsta fantastic face inimile atâtor fani să vibreze? 

E esențial să le vorbești oamenilor pe limba lor, să înțelegi cum se raportează la această ocazie de consum și ce înseamnă pentru ei o seară de meci savurată cum se cuvine. Asta ca să nu mai zic de super-premiile puse la bătaie, o invitație dublă la meciul anului, care nu are cum să nu facă cu ochiul oricărui entuziast al fotbalului. Nu în ultimul rând, aș vrea să zic un sincer mulțumesc echipei PepsiCo & Friends\TBWA & OMD pentru libertatea creativă pe care mi-au oferit-o și vă urez cât mai multe conversații amuzante și meciuri savuroase cu Antrenorii de Canapea. ;)” spune Vlad Belcin (Copywriter, Friends\TBWA).

 

Mister, Profu comentează meciul cu tine pe WhatsApp

Campania Lay’s are în centru unul dintre cei mai talentați jucători români ai momentului, Ianis Hagi, care împarte energia și pasiunea pentru fotbal cu toții fanii acestui sport. E o celebrare a fotbalului: emoțiile intense trăite împreună, atmosfera greu de descris în cuvinte, senzația că faci parte dintr-un moment special. Campania se desfășoară, ca de obicei, în toate mediile de comunicare, cu spoturi TV, activări în Social Media și ambalaje tematice, activări pentru consumatori în comerțul tradițional, modern și eCommerce. Iar ingredientul secret este o activare în premieră pe WhatsApp, plină de umor inspirat din lumea fotbalului și informații care să incite curiozitatea oricărui consumator Lay’s.

Mister, specialistul Lay’s în replici amuzante, și Profu’, expert total în curiozități fotbalistice, sunt cei doi Antrenori de Canapea, care, alături de Ianis Hagi, îți oferă ocazia să savurezi fiecare seară de meci la maximum cu o conversație plină de zâmbete și surprize pe WhatsApp.

Antrenorii de Canapea au misiunea de a face mai bună seara oricărui user care pornește conversația pe WhatsApp, prin vorbe alese sau informații tari, în funcție de alegerea acestuia, dar, mai ales, prin premiile puse la bătaie.

Pentru ca celebrarea fotbalului să fie completă, campania ”Deschide Lay’s. Începe meciul” vine și cu pachete tematice cu Leo Messi, Ianis Hagi, Lieke Martens și trofeul Liga Campionilor în prim plan. Și cu premii care vor face inima oricărui fan al fotbalului să bată mai tare. Cei care vor intra în vorbă cu Antrenorii de Canapea pe WhatsApp Lay’s vor participa automat și în cursa pentru o invitație dublă la marea finală UEFA Champions League 2022 de pe Stade de France. Iar cei care vor continua conversația cu Mister sau Profu’ și după încheierea spectacolului UCL, vor avea șansa să fie câștigătorii unui super-kit de suporter Lay’s. 

Nu îți rămâne decât să sărbătorești spectacolul fotbalului cu Lay’s, să te bucuri de surprizele pregătite, să te distrezi cu Antrenorii de Canapea și să faci parte din această experiență memorabilă a competiției sportive.

 

Echipa

PepsiCo
Oana Nuță – EB Snacks Marketing Manager
Vlad Vlădescu – Senior Brand Manager Lay’s
Alexandra Burdulea – Brand Manager Lay's
Alexandra Constantin – Senior TCP & Media Manager

Friends\TBWA
Predu [Adrian Preda] - Creative Director
Flavia Constantin - Group Creative Director
Paul Nedelcu - Head of Art
George Ștefan, Razvan Patriche - Art Directors
Daniel Gusu, Cornel Preda - Designers
Vlad Belcin, Iarina Comănescu - Copywriters
Dan Șendroiu, Adriana Vasile - Strategy
Anda Andrei - Head of Digital
Andra Nicolescu - Digital Account Manager
Andreea Tudor, Ruxandra Ciorik - Social Media Managers
Anca Bădescu - Account Director
Denisa Sterea - Junior Account Manager

OMD
Alex Zamfir - Media Manager
Anca Coman - Media Executive
Daniel George Ene - Media Executive
Dana Constantin – Digital Manager
Cristina Siminea – Media Manager
Carmen Privache - Group Director

Jupiter Film | UP Next Studios, Glasgow
Vlastimir Milanovic - Producător
Carlos Zarma - Coordonator producție
Serghei Chiviriga - Regie
Graham Forbes - DOP
Alan Forbes - Producător Glasgow
Dan Safta - Editare
Cezar Ionescu - VFX
Alex Hosu - Sunet

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related