[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu

[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu

Prejudecatile industriei spun ca accountul e regele forwardurilor si da de lucru celorlalti. Nu e total gresit, spune, spre surprinderea noastra, Cornel Tatoiu, Account Director MAINSTAGE | THE AGENCY. Ceea ce nu se vede insa, din exterior, este ca un account trebuie sa aiba cunostinte din toate palierele pe care le gestioneaza pentru "a da de munca" tuturor. 

Trebuie sa stie un minim de detalii de productie, fie ea audio-video, fie productie de materiale publicitare, trebuie sa aiba notiuni de DTP, trebuie sa stie sa stie sa evaluaze creatia, sa fie un negociator impecabil si nu in ultimul rand un bun om de vanzari, arata Cornel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related